Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: مدیران بازنشسته باید با کناره‌گیری از سمت‌های مدیریتی امکان کسب تجربه را به مدیران جوان که دارای انگیزه هستند، بدهند. در عین حال مدیران بازنشسته‌ای که دارای تخصص هستند می‌توانند به مدیران جوان کمک کنند.

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت احترام و اجرایی کردن روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی و بازوی اجرایی نظارت در کشور ما سازمان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو دستگاه باید بلافاصله پس از اتمام زمان تعیین شده توسط قانون منع به کارگیری بازنشستگان با اعمال نظارت جدی اجازه ندهند تا مدیران بازنشسته برخلاف قانون به کار خود ادامه دهند.

وی در ادامه بیان کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان تنها در کشور ما وجود ندارد بلکه در تمام کشورهای دنیا این قانون است. در همه کشورها که این قانون در آنها اجرایی می‌شود افراد با تجربه که در طول خدمت صادقانه به کار خود پرداختند کنار گذاشته نمی‌شوند بلکه زمانی که افراد دارای تخصص و تعهد به سن بازنشستگی می‌رسند از آنها به عنوان مشاور استفاده می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نمی‌توانیم قانونی که در همه سازمان‌های اداری دنیا اجرایی می‌شود را زیر سوال ببریم بلکه ما نیز از تجربیات بازنشستگان که دارای تخصص و تعهد کافی هستند باید استفاده کنیم اما باید فضا توسط افراد بازنشسته برای جوانان نیز باز شود تا جوانانی که دارای تجربه و انرژی کافی هستند بتوانند از تجارب افراد متخصص بهره‌وری داشته باشند.

مافی تصریح کرد: با کنار رفتن مدیران بازنشسته از سمت‌های مدیریتی افرادی که جسارت انجام کارهای بزرگ را دارند و دارای انگیزه و تخصص کافی هستند فرصت کسب تجربه را پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قانون منع بکارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد حدود 440 میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره 6 قانون بودجه 1403 اعمال شده است.

این درامد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این  برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش  افزایش هزینه های  مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان