Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارمندان گوگل در سراسر جهان نسبت به اقدامات این شرکت در برخورد با اتهامات آزار جنسی مدیران این شرکت اعتراض و محل کار خود را ترک کردند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از آسوشیتدپرس، روز گذشته هزاران نفر از مهندسان و کارمندن گوگل در سراسر جهان از محل کار خود خارج شدند تا نسبت به سیاست این شرکت درباره مدیر ارشد متهم به آزار جنسی زنان اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارمندان این شرکت در استرالیا، سنگاپور، ژاپن، انگلیس، ایرلند و در شهر‌های آمریکایی سیلیکون ولی، نیویورک و سیاتل محل کار خود را ترک کردند.کارمندان گوگل به نشانه اعتراض روز میز خود یادداشت‌هایی با این مضمون قرار داده بودند: من پشت میزم نیستم، زیرا همراه کارمندان و پیمانکاران دیگر گوگل نسبت به آزار جنسی زنان، فقدان شفافیت و فرهنگ کاری نامناسب اعتراض دارم.اعتراض کارمندان گوگل «راهپیمایی برای تغییر واقعی» نام گرفته و یک هفته پس از آن انجام می‌شود که روزنامه نیویورک جزییات اتهامات وارده به اندی روبین یکی از خالقان اندروید را فاش کرد. در این گزارش مشخص شد روبین در سال ۲۰۱۴ با وجود اتهامات آزار جنسی با دریافت مبلغ ۹۰ میلیون دلار از گوگل جدا شده است.

البته روبین در یک پیام توئیتری این اتهامات را رد کرد. این درحالی است که چندسال قبل نیز ریچارد دیوال مدیر یکی از آزمایشگاه‌های گوگل نیز با اتهام آزار جنسی روبرو شد. با وجود این اتهامات دیوال همچنان در سمت خود باقی ماند، اما روز سه شنبه بدون دریافت هیچ مبلغی استعفا داد.ساندار پیچای در یک ایمیل به دلیل اعمال پیشین شرکت از کارمندان آن عذرخواهی کرده است.
انتهای پیام/
منبع: مهر
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گوگل آزار جنسی کارمندان اتهامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید

یک استارت آپ مستقر در بریتانیا از یک راه حل محاسباتی شامل مجموعه‌ای از الگوریتم‌های الهام گرفته از رفتار حشرات، رونمایی کرده است که می‌تواند به خودکار شدن کمک کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که شرکت‌ها بر روی روش‌های یادگیری عمیق برای ایجاد دستگاه‌هایی که قادر به کار مستقل هستند تمرکز می‌کنند، یک استارت‌آپ مستقر در بریتانیا مأموریت دارد دنیای خودمختاری را با «هوش طبیعی» پیشرفته متحول کند.

به نقل از آی‌ای، برای یک دهه، محققان به درک چگونگی عملکرد مغز حشرات پرداختند. آنها بررسی کردند که حشرات چگونه جهان را می‌بینند، راه خود را پیدا می‌کنند، مسیریابی می‌کنند و به جهان واکنش نشان می‌دهند.

پیشرفت هوش طبیعی

سپس، آنها این یافته‌ها را به یک الگوریتم تبدیل کردند و آن را «هوش طبیعی» نامیدند. آنها معتقدند که این هوش طبیعی می‌تواند نحوه عملکرد خودمختاری را کاملا تغییر دهد و آن را کاربردی‌تر و کارآمدتر کند.

دیوید راجان(David Rajan)، مدیر عامل شرکت اپتران Opteran می‌گوید: حشراتی مانند زنبورهای عسل در مقایسه با حدود ۸۶ میلیارد نورون در یک انسان، حدود یک میلیون نورون دارند، اما سیستم‌های عصبی مرکزی در آنها وجود دارند. آنها دنیا را می‌بینند و می‌توانند تا ۱۰ کیلومتر را با صرف انرژی میکرو وات حرکت کنند. اگر واقعا می‌خواهید خودمختاری پیشرفته را ببینید، به کالیفرنیا نروید بلکه به یک باغ نگاه کنید.

در ماه‌های آینده، این تیم قصد دارد سیستم را با عملکردهای اضافی مانند جلوگیری از برخورد بهبود بخشد. تا سال آینده، آنها قصد دارند الگوریتم‌های تصمیم‌گیری را ادغام کنند تا دستگاه‌ها بتوانند وظایف را اولویت‌بندی کنند.

به گفته راجان، این تنها شروع کار است، زیرا این شرکت در حال حاضر به دنبال کاربردهای تجاری مختلف در بخش‌های مختلف از جمله لجستیک، خودرو، معدن، امنیت و غیره است.

مشارکت عمده برای پیشرفت رباتیک

این شرکت که اکنون ۴۵ کارمند دارد، به سرعت در حال رشد است و به تازگی شراکت بزرگی را اعلام کرده است. فناوری آن قرار است در ربات‌های انبار پیشرفته ساخته شده توسط شرکت آلمانی سیف‌لاگ(Safelog) استفاده شود.

علاوه بر این، فناوری اپتران از سیستم‌های موجود جدا است، زیرا نیازی به آموزش گسترده با مجموعه داده‌های بزرگ قبل از استقرار ندارد. الگوریتم‌ها ذاتی هستند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا به طور مستقل در جهان پیمایش کنند و بدون نیاز به جمع‌آوری و آموزش مداوم با داده‌ها در یک مرکز داده با تنوع پویا سازگار شوند.

راه اندازی یک وسیله نقلیه هدایت شونده خودکار(AGV) در یک انبار معمولا مستلزم کار زیادی است. اپراتورها باید قبل از اینکه به ربات‌ها اجازه حرکت در انبار را بدهند، کل تأسیسات را به دقت اسکن کنند و با داده‌های زیادی سروکار داشته باشند.

کاری که اپتران انجام می‌دهد این است که به طور قابل توجهی فرآیند راه‌اندازی را ساده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد