Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@20:43:56 GMT

وقتی علی دایی یک ستاره مثل خودش ساخت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۲۴۲۹

وقتی علی دایی یک ستاره مثل خودش ساخت

آرمان رمضانی درست همان چیزی است که علی دایی می‌خواهد. مهاجمی شبیه به سرمربی حال حاضر سایپا که کار را برای هر خط دفاعی سخت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رمضانی مهاجم سابق اکسین البرز که نیم فصل دوم فصل قبل به جمع سایپایی‌ها اضافه شد و خیلی زود به مرد مورد اعتماد علی دایی تبدیل شد. این مهاجم بلند قد در بازی امروز تقریبا در تمامی نبردهای هوایی که با محمد دانشگر و روزبه چشمی داشت موفق عمل کرد فرصت‌هایی خوبی برای تیمش ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص اینکه خطایهای خوبی علی الخصوص در پشت محوطه جریمه برای سایپا به دست آورد که با بدشانسی از دست رفت.

اما ویژگی بارز رمضانی مقابل استقلال این بود که توانست خط دفاع آبی پوشان را همان عقب نگه دارد و اجازه جلو آمدن به آن‌ها را نداد. اتفاقی که تا حدودی پویایی را در میانه میدان از استقلالی‌ها گرفت و بین خط دفاع و هافبک حریف فاصله انداخت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت