Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: رجزخوانی آمریکا در اراده مردم ایران بی‌تاثیر استچرا‌ که آمریکا سال‌ها است که مردم ایران را در تحریم نگهداشته است ولی ملت ایران در تحریم و تهدید به مراحل رشد و قدرت برتر منطقه و جهان رسیده است. ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام که در مصلی ایلام برگزار شد اظهار داشت: رجزخوانی آمریکا در اراده مردم ایران بی‌تاثیر است چرا‌ که آمریکا سال‌ها است که مردم ایران را در تحریم نگهداشته است ولی ملت ایران در تحریم و تهدید به مراحل رشد، نمو و قدرت برتر منطقه و جهان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا باید بداند که ملت ایران در 13 آبان 57 و تسخبر لانه جاسوسی آمریکا ضرب شصت خود را بر‌گونه آمریکا نواخت و از آن زمان که حضرت امام(ره) این اقدام ملت ایران را نقلاب دوم نامید تاکنون همواره فریاد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را سر می‌دهد.

وی افزود: ملت ایران ملتی است که هژمونی جهانی آمریکا را در هم شکست و کوس رسوایی آمریکا را در جهان به صدا درآورد و امروز نیز تهدید و تحریم آمریکا برای ملت ایران رجزخوانی بیش نیست.

امام جمعه ایلام سربلندی ملت ایران در جهان را نشانه سال‌ها مبارزه با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری از این پیچ نیز به سلامت عبور می‌کنند.

وی افزود: اقتصاد ایران در تحریم‌های وعده داده شده به ثبات می‌رسد و بی‌اثری تحریم‌ها را شاهد خواهیم بود و نشانه این بی‌اثری تحریم‌ها عقب‌نشینی ترامپ در اجرای برخی از تحریم‌های وعده داده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: اقدام به تحریم صنعت نفت و گاز غیرعملی  و ناممکن است و ترامپ خود نیز بر این امر واقف است.

خطیب جمعه ایلام سپس به روز دانش‌آموز و روز هجرت حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: 13 آبان تاکنون سه رویداد تاریخی در شکست آمریکا را به خود دیده است و امسال شکست چهارم برای آمریکا را در تاریخ به ثبت می‌رساند.

خطیب جمعه ایلام گریزی به راهپیمایی اربعین حسینی و میزبانی مردم ایلام زد و خاطرنشان کرد: مردم ایلام برای خادمی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و با تمام وجود در خدمت زائران اربعین حسینی بوده‌اند.

وی به تقویت و تکمیل زیرساخت‌های اربعین اشاره و افزود: انتظار مردم از مسئولان آن است که برنامه‌ریزی مدون و چشم‌انداز بهتری برای تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟