Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@20:58:23 GMT

پائولو دیبالا: کمکم کنید این کودک ایرانی را پیدا کنم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۳۷۹۴

پائولو دیبالا: کمکم کنید این کودک ایرانی را پیدا کنم

ستاره یوونتوس از هوادارانش خواسته به او کمک کنند تا بتواند کودک ایرانی را پیدا کند.

 در چند روز گذشته، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که پسر بچه ای ایرانی با پیراهن پائولو دیبالا در یوونتوس، ضربه ای استادانه به توپ می زند و سپس همچون او به خوشحالی می پردازد.

ستاره تیم ملی آرژانتین و یوونتوس که تحت تاثیر این پسر قرار گرفته بود، ویدیو او را در صفحه رسمی اینستاگرام خود استوری کرد تا او را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از ملیت این کودک اطلاع داشت در کنار کاشته شگفت انگیز پسرک، ایموجی پرچم ایران را قرار داده و از هوادارانش خواسته تا به او برای پیدا کردن این پسر کمک کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس