Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:06:03 GMT

خطبه های نمازجمعه شهرهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۳۸۹۳

خطبه های نمازجمعه شهرهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- امامان جمعه شهرهای مختلف خراسان رضوی در خطبه های این هفته با اشاره به در پیش بودن 13 آبان 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' از حضور پرابهت مسلمانان در آیین راهپیمایی اربعین حسینی امسال تجلیل کردند.

امام جمعه تربت حیدریه با تجلیل از حضور عظیم مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: از شهروندان عزیز می خواهیم از کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) عازم مشهد نیز به گرمی پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه همچنین ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آن روز ملی مبازه با استکبار افزود: در فرهنگ انقلابی ما 13 آبان روز نماین اعلام تنفر و انزجار مردم ایران نسبت به استکبار جهانی است و باید پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شود.
امام جمعه هم گناباد گفت: آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از آرمانهای انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام و استکبار ستیزی خود را در سطح منطقه و جهان متجلی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد همچنین به حضور میلیون مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی در عراق اشاره و بیان کرد: وهابیون که چشم دیدن همایش عظیم اربعین را ندارند با شبهه پراکنی مبنی بر اینکه شیعیان می خواهد همایش حج را به همایش اربعین کربلا منتقل کند تا کعبه فراموش شود، به دنبال تاثیر منفی بر این آیین است ولی هیچ فرد عاقلی فریب این گونه تبلیغات را نمی خورد.
امام جمعه موقت سبزوار نیز گفت: 13 آبان نماد همبستگی و ثمره مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار است لذا مردم با بصیرت ایران، دانش آموزان و دانشجویان با راهپیمایی گسترده روز 13 آبان علاوه بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب پاسخی کوبنده به توطئه های دشمنان می دهند.
حجت الاسلام محمد سلیمانی همچنین گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین خاری بر چشم دشمنان بود که هویت شیعه و نفوذ فرهنگی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
2095/6121/8145/7495/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه شهرستانها خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران