Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@08:26:24 GMT

ریدلی اسکات دنباله گلادیاتور را می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۳۹۸۹

ریدلی اسکات دنباله گلادیاتور را می‌سازد

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
ریدلی اسکات در پی ساخت دنباله «گلادیاتور» اثر تحسین شده خودش است.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ریدلی اسکات کارگردان نامزد چندین جایزه اسکار با همراهی اسکات‌فری پروداکشنز، کمپانی متعلق به خودش به دنبال ساخت ادامه فیلم «گلادیاتور» است.

داستان این دنباله بر شخصیت لوسیوس، پسر لوسیلا (با بازی کانی نیلسن در نسخه سال ۲۰۰۰) متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسیوس همچنین خواهرزاده کومودوس (با بازی خواکین فینیکس در نسخه اصلی) است. شخصیت کومودوس در انتهای فیلم «گلادیاتور» توسط ماکسیموس (با بازی راسل کرو) کشته شد. 

انتظار می رود جزییات بیشتر فیلم مانند سن شخصیت لوسیوس و همچنین بازیگران و عوامل فیلم طی هفته های آینده اعلام شود. 

اسکات در حال مذاکرات اولیه برای ساخت پروژه توسط کمپانی پارامونت است، این درحالی است که نسخه اصلی فیلم را در سال ۲۰۰۰ کمپانی دریم‌ورکس تهیه کرده بود. «گلادیاتور» در آن سال توانست پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد (راسل کرو) را بدست آورد و در جهان نیز به فروش ۴۶۰ میلیون دلار دست یافت.

پیتر کریگ فیلمنامه نویس قسمت های اول و دوم «عطش مبارزه» فیلمنامه این دنباله را می نویسد. او به تازگی فیلمنامه دنباله «تاپ گان» با نام « تاپ گان: تک رو» را به رشته تحریر در آورده است.

طبق گفته ها ساخت دنباله «گلادیاتور» تلاش بعدی ریدلی اسکات در جایگاه کارگردان است او با ساخت این دنباله دوباره به صندلی کارگردانی بازمی گردد.

آخرین فیلمی که ریدلی اسکات کارگردانی آن را برعهده داشت فیلم پرحاشیه «تمام پول های جهان» محصول سال ۲۰۱۷ بود.

در همین زمینه: گریم‌های عجیب و غریب تیلدا سوئینتون چرا اورسن ولز به دل تاریکی نرفت؟ جین یونگ | معروف‌ترین نویسنده هنگ‌کنگ درگذشت همکاری خواننده فقید و بازیگر برنده اسکار در کمدی عاشقانه گیشه خالی میدان‌های لندن | فیلمی که پیش از اکران شکست خورد تصویر تروریست نامه‌ای در راش‌های مستند مایکل مور

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان + ویدئو
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد