Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از تصادف زنجیره‌ای در اسلام آباد غرب خبر داد و گفت:هیچ زائری صدمه ندیده است.

به گفته سرهنگ حیدری رییس پلیس Police راهور استان کرمانشاه تصادف Crash در محور اسلام آباد به کرمانشاه و در نزدیکی پادگان الله اکبر رخ داده است.

سرهنگ حیدری گفت: چهار دستگاه ماشین به علت عدم رعایت فاصله طولی و نداشتن دید کافی در شب با هم برخورد کردند که خوشبختانه این تصادف تلفات جانی در پی نداشته است

ضمن اینکه رییس پلیس راهور استان تاکید کرد: در این حادثه Incident هیچ زائری صدمه ندیده است و مصدومان حادثه همگی شهروندان کرمانشاهی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا وارد خانه که شدم بوی عطر آشنایی مرا دیوانه کرد / سحر چه کرده بود؟! عروسی که در 2 سال 8 داماد را بدبخت کرد + عکس عروس جوان پدر شوهرش را به کلانتری کشاند / او برای زیارت به مشهد رفته بود خودکشی فجیع یک جوان به خاطر بی پولی + فیلم جوانانی که استخدام سگ پولدارهای تهران هستند فیلم / حادثه باور نکردنی در اتوبان اعتراف مخوف‌ترین قاتل زنجیره‌ای دنیا + تصویر راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر کشف قورباغه یک متری در بوشهری + عکس ماجرای فروش اسلحه توسط یک دوره گرد به طلا فروش‌های تهران چه بود؟ آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police تصادف Crash پلیس راهور حادثه Incident اخبار حوادث پلیس راهور تصادف اسلام زنجیره ای استان کرمانشاه عکس فیلم ایران ویدیو ها من شهرستان مرد مامور پلیس قتل کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس