Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های لیگ کشتی در شهر دیگری برگزار خواهد شد.

طرفداری- بعد از برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد در روز پنجشنبه 10 آبان در سالن امام خمینی (ره) گرگان، قرار بود مرحله پایانی لیگ فرنگی 14 آبان در ایذه برگزار شود اما هیئت کشتی این شهر از میزبانی مسابقات انصراف داد.

به گزارش تسنیم، به گفته مهدی توکلی رئیس مستعفی کمیته لیگ، با توجه به تصمیم ایذه برای عدم برگزاری مسابقه، مسابقات روز سه شنبه هفته آینده در سالن هفت تیر تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 تیم بیمه رازی اردبیل، شهر ما مشهد، شهدای مدافع حرم قم و سینا صنعت ایذه در این مرحله از لیگ فرنگی با هم رقابت خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا