Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم سینا صنعت ایذه: ناهماهنگی ها در سطح فدراسیون و عدم اجازه تیم ملی به کشتی گیران ما برای حضور در فینال از دلایل انصراف ایذه از میزبانی لیگ برتر می باشد ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ استانها خوزستان نظرات

هوشنگ حاتمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایذه، اظهار داشت: اقدامات لازم جهت آمادگی شهرستان برای میزبانی فینال لیگ برتر صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم کشتی فرنگی سینا صنعت افزود: متاسفانه فینال لیگ، تحت شعاع استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی و ناهماهنگی سازمان لیگ و فدراسیون قرار گرفت.

وی با انتقاد از عدم اجازه به حضور دو کشتی گیر این تیم از اردوی تیم ملی ، تصریح کرد: میثم دلخانی و مهدی محسن نژاد دو کشتی‌گیر ما که در اردوی تیم ملی امید برای شرکت در مسابقات جهانی هستند اجازه حضور در فینال لیگ داده نشد که این خود موجب کاهش انگیزه کشتی گیران ما شده است.

حاتمی با بیان اینکه قرارداد با دو کشتی گیر دیگر ایرانی و‌قرقیزستان بسته و بلیت آنها رزرو شده بود، تصریح کرد: کشتی‌گیر قرقیزستانی و ایرانی در دقایق آخر به دلایل نامعلوم از همراهی تیم منصرف شدند که برنامه ریزی‌های تیم را برهم زدند.

سرپرست تیم کشتی سینا  صنعت ایذه با بیان اینکه هدف از میزبانی ایجاد شور و نشاط در بین جوانان شهرستان بود، عنوان کرد: توجه بفرمائید که تیم ایذه می‌بایست در شهر خود بدون کشتی‌گیر به مصاف حریفان می‌رفت که این خودبه خودی رنجش طرافداران این تیم را به همراه داشت.

حاتمی افزود: از بین بردن حس رقابت در مسابقات و قهرمانی بدون رقیب، لذت نداشته و قوانین برگزاری لیگ هم به نوعی نوشته شده است که نمی‌تواند جلوی این قراردادها و تعدد کشتی‌گیران مطرح کشور در یک تیم را بگیرد، با این کار لیگ‌های کشتی جذابیت خود را از دست می دهد.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولین ایذه در جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری گفت: نظر مدیرعامل باشگاه انصراف از رقابت ها است که این‌موضوع توسط این باشگاه در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم قرار بود فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز 14 آبان در شهرستان ایذه برگزار شود.

انتهای پیام/م

R41468/P1486/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده، جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه ‌کنیم و به رشته‌های دیگر وارد ‌شویم.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)