Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 11 آبان ماه در آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته سنندج اظهار کرد: 13 آبان ماه بهترین فرصت ملت ایران برای پاسخ به یاوه‌گویی‌ها و تحریم‌های دشمنان کشورمان به ویژه آمریکاست.
وی با اشاره به اینکه شرکت و حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخ محکم و قاطعی برای آمریکا و رئیس جمهور این کشور خواهد بود، افزود: دشمنان گمان می‌کنند تحریم‌ها در اراده راسخ مردم ایران تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموستا حسینی تأکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی و پاسخ کوبنده مردمی به تهدیدات شیطان بزرگ از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی اعلام کرد: شرایط حساس کنونی و تهدیدات و هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه ایران وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و همه باید برای باشکوه تر برگزارشدن روز استکبار ستیزی تلاش کنیم.
امام جمعه موقت جمعه سنندج در بخش پایانی سخنانش به اعمال نیک و پسندیده در دین مبین اسلام و تأثیر آن در قیامت اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت زکات و صدقه یکی از این امور است که سبب از بین رفتن فقر و ایجاد محبت صفا و صمیمیت بین مردم جامعه می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی نماز جمعه سنندج 13 آیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم