Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، پرسپولیس در دیدار فردا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن نتیجه مطمئنی را کسب کند. ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی تیمش برابر استقلال در جام حذفی که با برد سایپا همراه شد، گفت: بازی خوبی بود، اما کار ما بعد از اینکه در نیمه اول 10 نفره شدیم، بسیار سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک 100 دقیقه جلوی استقلال 10 نفره بازی کردیم و بچه‌ها واقعاً غیرت کردند. ما وقتی 10 نفره هم شدیم دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم و انصافاً بچه‌ها دوندگی زیادی داشتند. ما زمانی که یک بازیکن هم کمتر داشتیم، بهتر از استقلال بازی کردیم و حق‌مان در این بازی برد بود.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در مورد داوری دیدار تیمش مقابل استقلال نیز تصریح کرد: من در این خصوص حرف خاصی ندارم و بهتر است که کارشناسان در مورد تصمیم‌هایی که داور گرفت، صحبت کنند.

وی با ابراز خرسندی از گلزنی در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خوشحالم که در این بازی گل زدم و این در حالی بود که با یک گل عقب بودیم. امیدوارم که این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهم و بازیکن تأثیرگذاری برای سایپا باشم. من دوست دارم در همین بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را در سایپا داشته باشم و با یک شرایط خوب به پرسپولیس بروم.

ترابی در دیدار مقابل استقلال ضربه پنالتی‌اش را از دست داد. وی در این مورد گفت: من قبل از اینکه ضربه را بزنم تصمیم دیگری داشتم، اما در آخرین لحظه تصمیمم را عوض کردم. چون دودل شدم ضربه‌ام را بد زدم و پنالتی را از دست دادم. این شرایط ممکن است برای هر بازیکنی ایجاد شود، ولی خدا را شکر که در نهایت تیمم برنده شد.

این بازیکن ملی‌پوش که قرار است در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی کند در مورد تقابل این تیم با کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم پرسپولیس در بازی رفت نتیجه مطمئنی بگیرد و در بازی برگشت هم کاشیما را در ورزشگاه آزادی شکست داده و به  قهرمانی آسیا برسد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی ترابی علی دایی سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی ترابی علی دایی سایپا مهدی ترابی علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی