Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که اتحاد اعضای این تیم، کلید موفقیت سرخپوشان بوده است. ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت‌وگویی با علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور درباره صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا با شکست السد قطر گفت: مردم ایران از صعود ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوشحال هستند. دیدار مقابل السد، یک بازی هیجان‌انگیز برای هواداران بود. چون آنها تا لحظه آخر مسابقه نمی‌دانستند که به مرحله بعد صعود می‌کنیم یا خیر. ما نماینده ایران و مردم کشورمان هستیم. مهم نیست فوتبالدوستان ایران طرفدار چه تیمی، استقلال یا پرسپولیس هستند. امیدوارم مردم ایران از ما حمایت کنند. ما می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه شیوه بازی پرسپولیس مقابل کاشیما نسبت به دیدار برابر السد تفاوت زیادی نخواهد داشت، اظهار داشت: انتظار داریم کاشیما در طول مسابقه، بیشتر صاحب توپ و میدان باشد و همانند دیدار برگشت‌مان در مرحله قبلی، به دنبال موقعیت هستیم تا به گل برسیم. واقعاً مهم نیست چه کسی گل می‌زند. من گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ام، اما اکنون همه ما به عنوان یک تیم برای پیروزی تلاش می‌کنیم و این از گلزنی من مهمتر است.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به همدلی اعضای این تیم تصریح کرد: کلید موفقیت ما، اتحاد ماست. ما مدت زیادی کنار هم بازی کرده‌ایم و وظیفه ما این است که هر آنچه مربی با ما در تمرینات کار کرده، در زمین به نمایش بگذاریم و نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

فاکس اسپورت آسیا: امیدواری هواداران ارتش سرخ به قهرمانی پرسپولیس در جو ترسناک ورزشگاه آزادیگزارش فیفا از بازگشت پرسپولیس به روزهای اوج با سرمربیگری برانکو

 

به گزارش تسنیم، مصاف تیم‌های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 9:30 فردا (شنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه کاشیما ساکر ژاپن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد

تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمان لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شد.

مسلم اولادقباد هم در این بازی به میدان رفت و یک کارت زرد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد