Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:27:38 GMT

۱۰ هفته، ۱۱ بازیکن آسیب دیده برای رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۵۰۲۹

۱۰ هفته، ۱۱ بازیکن آسیب دیده برای رئال مادرید

در ۹۰ روز گذشته ۱۰ بازیکن رئال مادرید به خاطر مشکلات جسمانی نتوانستند تیمشان را در برخی از بازی ها همراهی کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در فصل جاری با چند مشکل بزرگ رو به رو بوده است. ناکامی بازیکنان در گلزنی، دفاع شکننده، روی فرم نبودن بیشتر بازیکنان (از لحاظ جسمانی و بازی) و آسیب دیدگی از جمله آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات جسمانی در ۹۱ درصد آسیب دیدگی ها وجود داشته است. در سه ماه گذشته یازده بازیکن مادرید مصدوم شدند که ۱۰ آسیب دیدگی به خاطر این موضوع بوده است. تنها ایسکو به علت آپاندیس مدتی از میادین دور بود. این اپیدمی باعث شده است سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید نتواند از دنی کارواخال، رافائل واران، وایخو، مارسلو و ماریانو دیاس بهره ببرد.

نبود این بازیکنان سرمربی آرژانتینی را مجبور خواهد برابر وایادولید در خط دفاعی از اودریوسولا، ناچو، سرخیو راموس و رگولیون بهره ببرد. خاوی سانچس بازیکن کاستیا (تیم دوم مادرید) به عنوان ذخیره در نیمکت حضور خواهد داشت.

همه چیز با وایخو شروع شد. او در پیش فصل یعنی هشتم آگوست دچار آسیب دیدگی شد. آخرین بازیکنی که اعلام شد برای چند هفته نمی تواند مادرید را همراهی کند مارسلو بود. ۱۰ آسیب دیدگی عضلانی در ۹۰ روز عملکرد اسکار کارو (مربی بدن سازی یولن لوپتگی) را نشانه می‌گیرد.

پیش از این مادرید با چنین مشکلی رو به رو شده بود. در زمان مربیگری کارلو آنچلوتی، جوانی مائوری به عنوان بدنساز کار می کرد و مادرید در نیم فصل دوم با آسیب دیدگی بازیکنانش مواجه شد. در زمان زین الدین زیدان این کار به عهده آنتونیو پینتوس سپرده شد. او دوباره پس از برکناری لوپتگی به کادر سفیدپوشان بازگشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رافائل واران رئال مادريد مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!