Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد معتقد است زمانی که درمیان چهار تیم برتر باشند می‌توانند به قهرمانی فکر کنند. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از آس، منچستریونایتد فردا (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث می رود. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی گفت: زمانی که در میان چهار تیم بالایی جدول حضور ندارید، نمی‌توانید از قهرمانی حرفی بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در این رتبه‌ها قرار داشته باشید آن وقت می‌توانید به قهرمانی فکر کنید.
سرمربی منچستریونایتد در ادامه اظهار کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. هدفمان این است همه امتیاز های ممکن را کسب کنیم تا در پایان دسامبر در رتبه بهتری قرار بگیریم. از لحاظ تاکتیکی کار کردیم و از لحاظ جسمانی بهتر شدیم. همچنین بازیکنان در وضعیت بهتری قرار گرفتند. با این حال بازیکنانی همچون لینگارد و الکسیس سانچس در بهترین شرایط جسمانی خود نیستند. دالوت و فلینی همچنان آسیب دیده هستند. تنها بازیکنی که در روند بهبودی اش پیشرفت داشته آنتونیو والنسیا است. می توان گفت لینگارد و سانچس آماده هستند.
سرمربی پرتغالی درباره بورنموث گفت: تاریخ این تیم مرا شگفت زده نکرده است. آن‌ها روند ثابتی در لیگ برتر داشتند و اکنون به دنبال رتبه های بهتری هستند. آن ها برای جایگاه های اروپایی تلاش می کنند. قرار گرفتن پس از چهار تیم برتر کار خیلی سختی است.
او در مورد محرومیت گفت: اگر از باشگاه و وکلا بخواهم که درخواست فرجام خواهی کنند به این خاطر است که ۱۰۰ درصد مطمئن هستم مقصر نیستم. با این حال کسی نمی داند چگونه پایان خواهد یافت. با وجود اطمینان داشتن می دانم که باید به پروسه احترام بگذارم و منتظر رای نهایی باشم. با این حال تنها در صورتی درخواست فرجام خواهی می کنم که مقصر نباشم. برای وقت تلف کردن درخواست تجدید نظر نمی کنم.
ايسنا  کد خبر: ۵۵۴۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مورينيو قهرماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود