Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:08:28 GMT

معرفی 11 بازیکن پدیده و نساجی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۵۵۷۵

معرفی 11 بازیکن پدیده و نساجی

ترکیب تیم‌های پدیده و نساجی از سوی یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های پدیده و نساجی از ساعت 16 امروز در استادیوم امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند.

 

یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سینا زامهران، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان بازیکنان اصلی پدیده در این دیدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک، جورجی ولسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، حمیدرضا دیوسالار، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، علی‌اصغر عاشوری، سید محمد میری، سجاد آشوری و رحمان جعفری نیز ترکیب نساجی مقابل پدیده را تشکیل می‌دهند.

پدیده مشهد نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام