Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور تولیت آستان قدس رضوی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اکبر افراسیابی با حکم فرمانده ناجا به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد.

دیروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اکبر افراسیابی با حکم فرمانده ناجا به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با تأکید بر این‌که حرم مطهر رضوی همواره مورد هدف دشمنان قرار داشته است، گفت: بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دستگاه انسان‌سازی و مقاوم سازی و محلی برای تربیت انسان‌هایی با اراده پولادین است، از کنار این مضجع نورانی شهید حججی‌ها و دیگر شهیدان و جانبازان گرانقدر به مقام والای شهادت نائل آمده‌اند و به همین دلیل همواره این بارگاه نورانی مورد خشم دشمنان قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که برای اولین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می‌شود، گفت: دلیل تشکیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت‌هایی است که صبغه انتظامی دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های ما حفظ اماکن متبرکه از هرگونه آسیب است، زیرا همیشه این اماکن مورد طمع افراد شرور و و شیاد قرار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان گفت: آرامش زائر نکته‌ای بسیار کلیدی است و این آرامش با سخنرانی و بخشنامه به دست نمی‌آید بلکه برای ایجاد آن باید فرآیندی طی شود تا زائران با خاطر آسوده زیارت دلنشینی را تجربه کنند.

گفتنی است؛ یگان حفاظت آستان قدس رضوی با موافقت ستادکل نیروهای مسلح تشکیل شده است که مأموریت آن صیانت و حفاظت از زیرساخت‌ها، اماکن و اموال و انجام بخشی از وظایف انتظامی و حفاظتی آستان است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۵۶.۸ هکتار اراضی ملی و دولتی استان اصفهان با اجرای ۲۲ فقره حکم قطعی قضایی (قلع‌وقمع و خلع ید) در سال گذشته رفع تصرف شد.
سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به تشکیل هشت مورد پرونده قضایی (کیفری) در سال گذشته نیز افزود: در این مدت ۱۶۰ مورد اخطار به متصرفان اراضی ملی و دولتی استان اصفهان نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به‌منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با متعرضان و متصرفان اراضی دولتی و تهیه و تدوین طرح‌های موردنیاز به‌منظور تأمین حفاظت اراضی از جمله وظایف عوامل این یگان است.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع است، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده و هم استانی‌ها می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارش‌ها خود را پیرامون موضوع زمین خواری اطلاع‌رسانی کنند..

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان