Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده همچنان همان تذکرات سابق را به دمبله می‌دهد. او از آخرین وضعیت مسی هم حرف زد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رایو وایکانو شرکت کرد/

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

رایو وایکانو تیمی است که به جز آلاوز، نتایجش بازگو کننده عملکردش در زمین نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تیمی هجومی هستند و می‌خواهند تیم حریف را از جلو پرس کنند؛ سعی در بازیسازی از عقب زمین دارند و در مجموع هدفشان فوتبال بازی کردن است. باید مراقب باشیم و فوتبال خودمان را به آنها دیکته کنیم. هر تیمی سبک به خصوص خودش را دارد. ما سعی می‌کنیم با در اختیار گرفتن مالکیت توپ بازی‌هایمان را ببریم. سال‌ها است با این سبک بازی می‌کنیم ولی در یک تورنمنت طولانی ممکن است به حریفی برخورد کنید که سبکی مشابه شما دارد. گاهی می‌توانید خودتان را به حریف دیکته کنید گاهی نمی‌توانید. مالک بازی بودن به معنای در اختیار داشتن توپ نیست بلکه تیمی را مالک توپ و میدان می‌نامند که بتواند موقعیت‌های گلزنی بیشتری خلق کند.

وضعیت مسی؟ چون مشکل او از ناحیه دست است، طبیعی است که خیلی زود به تمرینات برگردد و فرمش را حفظ کند. منتظر می‌مانیم ببینیم چه زمانی می توانیم روی او حساب کنیم ولی تاکنون فقط 2 هفته از مصدومیتش گذشته و هنوز زود است. اینکه تیم بدون مسی خوب نتیجه گرفته هیچ تاثیری روی من بابت احتیاط بیشتر درباره او ندارد. اگر لئو همین فردا آماده شود، از او استفاده می‌کردیم چون با او گزینه‌های بیشتر و شانس بیشتری برای پیروزی داریم. حضور مسی باعث به هم خوردن روحیه تیمی ما نخواهد شد. مشکل فقط نگرانی ما از تاثیر احتمالی بازگشت زودهنگام مسی روی مصدومیت او است. خواسته ما فقط بهبودی حداکثری او است اما انکار نمی‌کنم که لئو نسبت به قبل وضعیت بهتری دارد.

لیست اعلامی امروز پیغامی است به دنیس و مالکوم؟ نه پیامی است برای آلنیا که در تمرینات و بازی قبلی خوب کار کرد و من فکر می‌کنم می‌تواند به ما کمک کند. کارلس بازیکنی متعلق به تیم اول است و اتفاقی که امسال افتاد این بود که ما نمی‌دانستیم کدام راه برای متوقف نشدن مسیر پیشرفتش بهتر است. نهایتا ایده این شد که در مقاطعی برای تیم دوم بازی کند تا فرم و ریتم بازی‌اش را گم نکند. با او صحبت کردم و به من گفت دوست دارد زمانی که در لیست قرار نمی‌گیرد، برای تیم دوم بازی کند.

تیم در هفته گذشته یک گام رو به جلو برداشت و این واضح است. اما اشتباه ما می‌تواند این باشد که فکر کنیم رایو وایکانو نسبت به سه تیم اخیری که با آنها بازی کردیم، ضعیف‌تر و شکست دادنش آسان‌تر است. سه امتیاز بازی فردا درست به اندازه پیروزی در  ال کلاسیکو اهمیت و ارزش دارد. بازی با لگانس برای بازی فردا نقش یک نقطه مرجع را برای ما دارد. آن بازی را باختیم و درس‌هایی گرفتیم و سعی می‌کنیم اشتباهاتمان در آن بازی دیگر تکرار نشود.

جانشین سوارز؟ بارسا همیشه بازار را زیر نظر دارد به خصوص در بحث برنامه ریزی بلندمدت. اینکه باشگاه به دنبال یک مهاجم جدید باشد اتفاقی عادی است که همه دلیل آن را درک می‌کنند. اما لوییس در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد و خودش را خیلی خوب با بالا رفتن سن وفق داده است.

دمبله؟ علاقه‌مند هستیم بازیکنانی داشته باشیم که بتوانند گره بازی را باز کنند. شاید دمبله در بازی قبلی نتوانست این کار را انجام بدهد. همچنین او باید در باز پس گیری توپ و لو ندادن آن بهتر شود.

بازیکنان آکادمی؟ اگر نگرش و عملکرد آنها در تمرینات معیار باشد، لایق فرصتی بیشتر از این هستند اما واقعیت این است که آنها باید با بازیکنانی که هم اکنون در تیم اول حضور دارند، رقابت کنند. این واقعیت باشگاه ما و تیم اول است. اینجا هستیم که ببریم.

جدایی آلکاسر به سود او شد و حالا از فرصت بازی مناسب و گلزنی لذت می‌برد. در واقع این فرم خوب او خبر خوبی برای همه است و برای پاکو خوشحالم. اینجا در بارسلونا رقابت زیادی وجود دارد و به همین خاطر گاهی شاید فرصت بازی لازم به شما نرسد. بنابراین باید به دنبال بازی در تیمی دیگر باشید. در آینده خواهیم دید چه می‌شود.

ده لیخت و شایعات؟ دوست دارم فرمائلن و اومتیتی هر دو هر چه زودتر از مصدومیت‌شان ریکاوری کنند و به تمرینات برگردند. گرچه از مدافعانی که در اختیار دارم راضی هستم ولی بارسا همیشه بازار را زیر نظر دارد.

آرتورو ویدال؟ او خیلی خوب تمرین می‌کند. از سطح جنگندگی و رقابت طلبی‌اش خبر داشتیم. در بازی‌های اول فصل وقتی به میدان می‌رفت نمی‌توانست کار چندان زیادی انجام بدهد اما حالا هر زمان بازی می‌کند، سطح بالایش را نشان می‌دهد که برگرفته از روحیه جنگنده او است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر هافبک سابق پرسپولیس گفت: درباره اینکه بازی‌های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار کرد: حساسیت بالای مسابقات باعث می‌شود تا تیم‌ها با حداکثر استرس وارد زمین شوند و جالب اینکه سرمربیان و نیمکت‌های دو تیم هم کاملاً با استرس بازی را دنبال می‌کنند. استرس زیاد و بازی با احتیاط باعث می‌شود تا خود آن تیم آسیب ببینید و لطمه بخورد. بازی‌های استقلال و پرسپولیس برابر تراکتور و سپاهان چنگی به دل نزد و بار فنی آنچنانی نداشت. خیلی بیش از این انتظار می‌رفت بازی زیبایی از تیم‌ها ببینیم. لیگ قهرمانان اروپا را اگر ببینیم نکات آموزشی فراوانی برای تیم‌ها ما دارد.

شجاعت بیشتری مربیان بخت رسیدن به قهرمانی را بالا می‌برد

وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان شاهد هستیم تیم‌ها در دفاع و حمله با برنامه هستند. بازی‌های بی‌کیفیتی را از تیم‌های داخلی می‌بینیم و رشد و بلوغ تیمی دیده نمی‌شود. طبیعی است وقتی کیفیت بازی‌ها افت پیدا می‌کند، تماشاگرانی ناخواسته به حواشی می‌پردازند و بازی زیبا ارائه نمی‌دهند. در واقع نقطه تارک فوتبال ما بازی‌هایی هست که تماشایی نیست. پنج بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس پنج فینال هستند. تیمی که بیش از اندازه محتاط بازی کند شانس قهرمانی را از دست خواهد داد. البته این انتظار نیست شاهد بازی شتاب زده باشیم که صرفاً فقط بازی هجومی ببینیم و بازی همراه با احتیاط نباشد. مربیانی که شجاعت بیشتری دارند برای رسیدن به قهرمانی بخت بالاتری دارند. با روندی که از ابتدای فصل تا به اینجا دیدیم، استقلال و پرسپولیس شانه به شانه تا هفته آخر پیش می‌روند و قهرمان است فصل در هفته پایانی مشخص می‌شود.

استقلال و پرسپولیس می‌دانند هیچ حاشیه امنیتی ندارند

بازیکن سابق سرخ ها افزود: تا ابنجای فصل استقلال و پرسپولیس با برنامه‌تر از دیگر نیم‌های بوده‌اند. قطعاً حریف آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و همه رقبا برای ارائه بهترین بازی به میدان می‌روند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌دانند هیچ حاشیه امنیتی ندارند و در هفته‌های پایانی جای اشتباه کردن وجد ندارد. با توجه به بازی‌هایی که دو تیم تا به اینجا ارائه کرده‌اند، شانس پرسپولیس برای تصاحب قهرمانی بیشتر از استقلال است و البته نمی‌توان حدس دقیقی زد. تمامی تیم‌هایی که برابر تیم‌های اول و دوم جدول بازی خواهند کرد برای شکست به زمین نمی‌آیند. از طرفی اتفاقات غیرمترقبه بر نتایج بازی‌ها تأثیر دارد.

استقلال از لحاظ مهره ضعیف‌تر از پرسپولیس است

کلهر خاطرنشان کرد: اضافه شدن اورونوف، عبدالکریم حسن، آل کثیر و خدابنده‌لو خیلی به پرسپولیس کمک کرد در حالی که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی تنها ماشاریپوف را جذب کرد. نفرات جدید باعث تحول پرسپولیس شد. در مقابل جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب تا اینجا شاهکار کرده‌اند، چون استقلال از لحاظ مهره ضعیف‌تر از پرسپولیس است، اما کماکان صدر جدول را از دست نداده، البته استقلال بیشتر به بازی بسته اعتقاد دارد و باید بپذیریم این تیم و پرسپولیس در خط دفاعی آسیب‌پذیر هستند و این موضوع اثبات شده است. نوسان در لیگ برتر طبیعی بوده و در مجموع تیمی که روان‌تر بازی می‌کند پرسپولیس است، پس بخت قهرمانی بیشتری دارد ولی اشتباه و غفلت در این هفته‌ها عملاً قهرمانی را به تیم رقیب می‌دهد.

کد خبر 849225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟