Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:34:47 GMT

تیم های قایقرانی ایران در رقابت های آسیا درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۶۱۱۸

تیم های قایقرانی ایران در رقابت های آسیا درخشیدند

کرج-ایرنا- تیم های قایقرانی مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آسیا به میزبانی استان البرز، درخشیدند.

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها، تیم های برتر کانو و کایاک رقابت های قایقرانی جوانان و زیر 23 سال آسیا که از دهم آبان ماه در رودخانه خروشان کرج آغاز شده، امروز جمعه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش کانو جوانان آقایان، تیم های ایران، تایلند و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش کایاک آقایان نیز تیم تایلند «اول »، ایران «دوم » و قزاقستان«سوم » شد.
همچنین در رشته کانو جوانان بانوان تیم های تایلند، هند و ایران مقام های برتر را از آن خود کردند.
در بخش کانو زیر 23 سال آقایان قزاقستان، ازبکستان و تایلند و در بخش بانوان تایلند، ایران و هند به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته کایاک زیر 23 سال آقایان نیز به ترتیب تیم های چین تایپه، ازبکستان و قزاقستان و و در بخش بانوان ایران و تایلند توانستند به ترتیب حائز مقام های برتر در این دوره از رقابت ها شوند.
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر 14 جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) در حال برگزاری است.
در این دوره از رقابت ها علاوه برایران، ورزشکاران 9 کشور آسیایی و سه کشور اروپایی به مدت سه روز در رودخانه خروشان کرج با یکدیگر رقابت دارند.
ایران، لبنان، چین تایپه، هند، ترکیه، قزاقستان، گرجستان و تایلند از جمله کشورهایی هستند که در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
رقابت های قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی برگزار می شود.
در مجموع 15 تیم شامل سه تیم ایرانی و 12 تیم خارجی در آب های خروشان رودخانه کرج رقابت دارند
که مرحله پایانی این رقابت ها فردا شنبه انجام می شود.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قايقراني آسيا رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران