Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:36:05 GMT

علیپور: مطمئنم استقلالی‌ها فردا هوادار ما هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۶۴۸۱

علیپور: مطمئنم استقلالی‌ها فردا هوادار ما هستند

علی علیپور اعتقاد دارد من مطمئنم که مردم کشور ما از ما حمایت می کنند، حالا مهم نیست چه مردمی که پرسپولیسی باشند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در مصاحبه با سایت رسمی ای اف سی گفت: مردم ایران خیلی خوشحالند بابت این فینال. این چیزی است که برای من خیلی با ارزش است و تا الان هم برای من موفقیت آورده.

وی ادامه داد: من مطمئنم که مردم کشور ما از ما حمایت می کنند، حالا مهم نیست، چه مردمی که پرسپولیسی باشند چه مردمی که استقلالی باشند و تنها آرزو و هدف ما همین است که مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیپور در پاسخ به سوالی راجع به سبک بازی پرسپولیس در بازی فردا گفت: نوع بازی ما نسبت به بازی برگشت السد در مقابل کاشیما متفاوت خواهد بود اما مثل بازی رفت مقابل السد به دنبال یک فرصت برای ضربه زدن خواهیم بود.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص انگیزه خودش برای گلزنی هم گفت: این واقعا مهم نیست که چه کسی گل بزند، هرچند که من روی گل های مهمی تاثیر دارم اما تنها چیزی که مهم است این است که ما گروهی بازی می کنیم و تلاش می کنیم برای قهرمانی تیممان.

 

او در پایان افزود: کلید موفقیت وحدت و یکپارچگی است. ما خیلی وقت است که کنار هم بازی می کنیم و ماموریت مان این است که هرچیزی را که مربی می گوید در زمین نشان دهیم و نتیجه ای که لازم است را رقم بزنیم.

علی علیپور پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد

 کاپیتان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، هر اقدامی که در اراک انجام داده فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بوده است.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی واکنش کاپیتان آبی‌پوشان را به همراه داشت.

سیدحسین حسینی در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک - استقلال، اظهار داشت: اتفاق غیرمتعارف و غیرمنتظره‌ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می‌دود و مأموران حراست ورزشگاه به سمت او می‌روند، احساس کردم به‌عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هر حال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می‌دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و مأموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قطعاً اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی‌جامپ‌ها را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم، ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می‌دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار مأموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

وی با اشاره به هدف خود و تابعیت از قانون، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است. در این ماجرا هم احساس می‌کنم سوءبرداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی مقابل شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جریمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سوءبرداشت شده لازم می‌دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه با رفتارم در اراک و نه با حرف‌هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار مأموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود. هیچ وقت در کار مأموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم و نمی‌کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی‌های استقلال فکر می‌کنم. ما شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلاً دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئناً از امروز برای هدف‌مان تلاش مضاعف خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود

دیگر خبرها

  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور