Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیمیتار برباتوف که سابقه بازی در تاتنهام را دارد در خصوص پیشنهاد رئال مادرید به پوچتینو صحبت هایی را انجام داده است.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربیگری در رئال مادرید است. پس از برکناری لوپتگی و انتخاب سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی موقت کهکشانی ها، همچنان رئال مادرید به دنبال یک سرمربی خوب و موفق است که دیمیتار برباتوف یکی از ستارگان سال های نه چندان دور تاتنهام امیدوار است، این اتفاق نیافتد و پوچتینو پیشنهاد رئال مادرید را نپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از AS، فلورنتینو پرز پس از استعفا زیدان در تابستان گذشته، قصد داشت پوچتینو را جانشین او کند ولی دنیل لِوی مدیر عامل باشگاه تاتنهام با کهکشانی ها مذاکره نکرد و مانع این انتقال شد. دیمیتار برباتوف یکی از بازیکنان بزرگ در تاریخ تاتنهام از پوچتینو حمایت کرده و گفت:

این خودخواهی است که من نظر دهم اما امیدوارم پوچتینو سرمربی بعدی در رئال مادرید نباشد. او به عنوان مربی عملکرد فوق العاده ای در تاتنهام داشته و آرزومندم باشگاه بهترین کار را انجام دهد. امیدوارم که پوچتینو پیشنهاد رئال مادرید را رد کند و عصر جدیدی در تاتنهام را شروع کند. اتفاقات زیادی در خارج از زمین بازی رخ می دهد. در هر صورت هر کسی راه خودش را می رود و ما خواهیم دید که چه اتفاقی میافتد. 

این مهاجم بلغارستانی در خصوص رئال مادرید گفت:

رئال مادرید همیشه رئال مادرید هست. من شرط می بندم مربیان زیادی هستند که چشم به این فرصت دوخته اند اما نمی دانم چه کسی سرمربی آینده رئال مادرید است. سولاری چند بازی فرصت دارد ولی جایگاهش تضمین شده نیست.

او همچنین در گفتگو با Betfair گفت:

سوالی که همه می خواهند بدانند این است که پوچتینو قبل از افتتاحیه ی استادیوم جدید، تاتنهام را ترک می کند یا خیر؟ ما در فوتبال می توانیم ببینیم که تنها بازیکنان نیستند که وسوسه می شوند و تیمی را ترک می کنند بلکه مربیان و مدیران ورزشی هم این کار را می کنند. این فوتبال است و شما نمی دانید چه اتفاقی برایتان میافتد. تنها کسی که می داند خود پوچتینو است حتی شاید در حال حاضر خودش هم نداند.

برباتوف ادامه داد:

استادیوم برای تیم یک مساله مهم است اما مهم تر از آن اتفاقاتی است که درون زمین می افتد. اگر عملکردتان در زمین خوب باشد باید خوشحال باشید. در فوتبال بعضی اتفاقات پشت در های بسته رخ می دهد و مردم چیزی از این اتفاقات نمی دانند تا زمانی که پوچتینو مشکل واقعی را بگوید. شاید هم مشکلی نباشد و فقط از لحاظ روحی مشکل داشته باشد. ما نمی دانیم اما او باید خوشحال باشد چون تیم خوب بازی می کند حتی اگر مقابل منچستر سیتی بازی را واگذار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، یکی از پدیده‌های فصل بارسلوناست و در 35 بازی 6 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. با این وجود فرمین را یکی از قدرنادیده‌ترین‌های بارسا هم می دانند و او با دفاع سرسختانه یکی از اسطوره های رئال مادرید روبرو شد. 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، معتقد است فرمین شایسته ستایش بیشتر است و به اندازه ای که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد.

والدانو گفت: «من واقعا فرمین را دوست دارم و فکر می کنم او به تیم ثبات می دهد. او بازیکنی است که به نظر من در بارسا و فوتبال اسپانیا دست کم گرفته شده است.»

والدانو در ادامه گفت: «عملکرد فرمین در حدی بوده که باید بیشتر مورد تمجید قرار می گرفت. ما قبلا در مورد بازیکنانی دیگر نیز چنین چیزی را دیده‌ایم و در فوتبال متاسفانه این یک اتفاق عادی محسوب می شود. این یک حقیقت است. معتقدم او یک فصل فوق العاده تا اینجا داشته و از بهترین های بارسلونا بوده است.»

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • طعنه امانوئل مکرون به رئال مادرید: امیدوارم باشگاه بعدی ام باپه مانع از حضور او در المپیک نشود
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا