Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش یزدی عصر امروز پس از شکست تیمش در برابر نفت‌ مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در روزی که حتی یک امتیاز نباید به حریف می‌دادیم در کمال ناباوری سه امتیاز از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات این بازی در مغز من نمی‌گنجد، عنوان کرد: حریف امروز ما در کل بازی دو توپ روی دروازه ما بردند و با اشتباهات فردی مدافعان ما در هر دو مورد به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست وقتی بیشتر من را اذیت می کند که امروز از تیمی دو گل دریافت کردیم که در طول فصل سه یا چهار گل به حریفان خود زده بودند. 

یزدی ادامه داد: موضوع دیگری که به شدت من را در این بازی آزار داد این بود که ما بازهم اشتباهات داوری علیه ما بود و این امر در چند هفته دیگر هم تکرار شده بود. در صحنه دوم آفسایدی علیه ما رخ داد که اگر ثابت شود فاجعه داوری است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به متوقف شدن برنامه تلویزیونی ۹۰ گفت: یک برنامه داشتیم که دنبال حق بود و اشتباهات داوری را نمایان می‌کرد ولی جلوی پخش آن را گرفتند. برنامه ای که بارها علیه داوری‌ها و ناحقی ها افشاگری کرده بود نباید به راحتی تعطیل شود. 

یزدی تاکید کرد: امروز در حالی از برنامه ۹۰ حمایت می کنم که این برنامه اصلا با من مهربان نبود و بارها مجری علیه من و تیمم نامهربانانه صحبت کرده بود ولی من عقیده دارم این برنامه خوب بود و جلوی خیلی از اتفاقات فوتبالی را گرفته بود. 

یزدی در خصوص شعار هواداران علیه خودش نیز گفت: این شعارها چیز عجیبی نیست و همین افراد از قبل به من پیغام داده بودند که منتظر می‌مانیم تا نتیجه نگیری تا علیه تو شعارهای تندی بدهیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک تیم نفت به پایان رسید. 

کد خبر 4447837

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان داریوش یزدی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شیراز شهرکرد کرمانشاه سنندج خطبه های نماز جمعه زائران اربعین سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!