Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:58:06 GMT

پیروزی یاران کاظمی در لیگ عمان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۱۵۱

پیروزی یاران کاظمی در لیگ عمان

مجیس عمان در حضور هافبک ایرانی خود مقابل صور به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای عمان تیم مجیس که برای نهمین مسابقه فصل حمیدرضا کاظمی را به‌عنوان هافبک میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶:۲۵ امروز در ورزشگاه باشگاه صحار مقابل تیم رده دوازدهمی صور قرار گرفت.

 

یاران کاظمی که درسه هفته اخیر دو باخت و یک تساوی داشتند، امروز موفق شدند به این روند خاتمه دهند و با گل محمد البلوشی در دقیقه ۵۹ به پیروزی یک بر صفر مقابل صور برسند تا در این فصل ۵ امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا کاظمی که در این فصل یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، در مسابقه امروز برابر تیم صور نیز ۹۰ دقیقه برای مجیس بازی کرد.

عمان حمیدرضا کاظمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمان حمیدرضا کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان