Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عملکرد داور مسابقه اعتراض شدیدی داشتند.

دو تیم فوتبال پیکان و تراکتورسازی تبریز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک تراکتورسازی خاتمه یافت.

* داور چهارم بازی در اواخر نیمه اول به دلیل اعتراض شدید کادرفنی و نیمکت تیم تراکتور‌سازی تذکر جدی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی در پی خطای بازیکن پیکان به شدت به داور بازی اعتراض کرد که بلافاصله داور چهارم به او تذکر جدی داد.

* مسئولان تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را 4500 نفر اعلام کردند در حالی که به نظر می‌رسید حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* مجید جلالی در پی کارت زرد داور مسابقه به مگنو باتیستا به او اعتراض کرد و تا کنار زمین اعتراض او ادامه داشت.

* بازیکنان تراکتورسازی پس از پایان مسابقه به سمت هواداران این تیم رفتند و شادی خود را با آنها تقسیم کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصویر این دختر 7 ساله قلب آدمهای زیادی را در جهان شکست +عکس آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس جهان در آستانه یک خشکسالی و قحطی بزرگ است! تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس جزییات پختن و خوردن قلب یک زن بیوه + عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس خون مقتول دامن قاتل فراری را پس از ۲۰ سال گرفت راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دیوارهای شیشه ای این مجتمع مسکونی عجیب نمادی از هنر و معماری مدرن +عکس زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس حضور سلبریتی ها با لباسهایی از جنس شکلات در این نمایشگاه! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تراکتورسازی تبریز اعتراض تراکتور پیکان داور عکس فیلم ایران ویدیو ها مرد شهرستان قتل من مامور پلیس اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!