Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: امروز اولین پیروزی خود را کسب کردیم و این درحالی است که می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از کسب اولین برد تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالیم که طلسم شکسته شد و اولین سه امتیاز را کسب کردیم. این مهم فقط با حمایت همه جانبه هواداران میسر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط را به گونه‌ای در بازی پیش بردیم که انتظارش را داشتیم و کاری کردیم تا پارس‌جنوبی‌جم به بازی بلند روی بیاورد. پنالتی هم جزوی از بازی است. ضمن این‌که می‌توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم اما روز خوب رحمان احمدی، دروازه‌بان حریف بود که توپ نزهتی، غلامی و مهدوی را گرفت. در بیست دقیقه آخر نیمه دوم، تیم‌مان شرایط روانی خوبی نداشت چون می‌خواست سه امتیاز را بگیرد و عقب نشست. به دنبال این هستیم بازی‌های بعدی را هم پیروز شویم.

او افزود: باید روی گلزنی تمرین کنیم. از روزی که آمدیم برای خودمان حداقل و حداکثر امتیازی را در نظر گرفتیم و هنوز با آن فاصله داریم. اگر در نیم فصل نیاز به تغییر باشد، انجامش می‌دهیم. امروز بازیکنان با تمام وجودشان کار کردند و شاید نیازی به بازیکن جدید نباشد. باید به یک ثبات برسیم و خارج از خانه هم نتیجه بگیریم.

مربی تیم سپیدرود رشت همچنین خاطرنشان کرد:‌ کادرفنی تیم فقط من نیستم بقیه اعضا نیز در کنار ما به عنوان یک تیم کمک می‌کنند. باید آمادگی جسمانی و روانی بازیکنان را در نظر بگیریم و ببینیم چقدر تاکتیک‌پذیرند. روز به روز پیشرفت را در تک تک بازیکنان می‌بینم. با این حال این سه امتیاز از نان شب برای ما واجب‌تر بود.

امامی‌فر در پایان درباره تنشی که بین علی کریمی و تارتار ایجاد شده بود، توضیح داد: تصمیم‌های داور شجاعانه بود. و با چنین تنش‌هایی باید منتظر برخی صحنه‌ها بود. با این حال هر دو سرمربی احترام یکدیگر را حفظ کردند و چیز خاصی نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال سپیدرود رشت علیرضا امامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی