Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:40:50 GMT

مرگ مرموز 2 خواهر سعودی در آمریکا جنجال دارد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۳۱۳

مرگ مرموز 2 خواهر سعودی در آمریکا جنجال دارد! + عکس

رکنا: تحقیقات درباره مرگ مشکوک دو خواهر سعودی در آمریکا همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به دنبال شاهدانی است که به روشن شدن ابهامات در این زمینه کمک کنند.

پلیس نیویورک به تحقیقات گسترده‌ خود برای روشن شدن معمای مرگ مبهم دو خواهر سعودی به نام‌های روتانا و تالا ادامه می‌دهد، این در حالی است که رئیس پلیس Police نیویورک خواستار همکاری مردم در این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیرموت اف شیان رئیس پلیس نیویورک در صفحه شخصی خود در توئیتر از کسانی که هرگونه اطلاعاتی درباره این دو قربانی دارند، خواسته است به پلیس اطلاع دهند.

وی نوشته است ما به تحقیقات گسترده درباره کشته شدن دو خواهر به نام‌های تالا و روتانا فارع ادامه می‌دهیم که اجسادشان روز 24 اکتبر در کنار رودخانه هادسون در مانهاتن پیدا شد، از هر فردی که اطلاعاتی درباره این دو دارد، و این دو خواهر را می‌شناسد یا با آنها دیدار کرده است، یا آنها را مشاهده کرده است، می‌خواهیم بخش مبارزه با جرم Crime پلیس را در جریان قرار دهد.

منابع غربی با مرموز خواندن مرگ این دو خواهر اعلام کرده بودند که به گفته مقامات آمریکا اجساد این دو خواهر در رودخانه هادسون نیویورک پیدا شده و آنها زنده به داخل آب وارد یا انداخته شده اند. (کسانی آنها را پرتاب کرده‌اند)

جسد این دو خواهر که از آمریکا تقاضای پناهندگی کرده بودند در حالی در رودخانه پیدا شد که با «چسب به همدیگر بسته شده‌ بودند.» پلیس می‌گوید صورت این دو دختر به سوی هم بود.

پلیس آمریکا هنوز علت مرگ این دو خواهر را اعلام نکرده و هنوز مشخص نشده است که مرگز آنها قتل Murder یا خودکشی Suicide بوده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های غربی، روتانا و تالا فارع دو خواهر 22 و 16 ساله بودند که در سال 2015 وارد آمریکا شده و پس از ورود به آمریکا در منزل مادرشان در حومه واشنگتن اقامت داشتند.

بر اساس این گزارش، این دو خواهر در دسامبر 2017 میلادی به سبب مشکلات خانوادگی، خانه مادرشان را ترک کردند.

به گزارش تسنیم، پلیس نیویورک گفته بود مادر دو خواهر پیش از پیدا شدن جسد آنها، تماس تلفنی از سوی یک مقام سفارت سعودی در آمریکا دریافت کرده که طی آن از وی خواسته شده بود تا همراه دخترانش خاک آمریکا را ترک کنند، چرا که دو دختر وی خواستار پناهندگی به آمریکا شده بودند.

خاطر نشان می‌شود یکی از شخصیت های مخالف رژیم سعودی اخیرا اسناد تلاش مسئولان سعودی برای پیگرد مخالفان این رژیم در خارج از کشور را فاش کرد که از زمان روی کار آمدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی افزایش یافته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصویر این دختر 7 ساله قلب آدمهای زیادی را در جهان شکست +عکس آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس جهان در آستانه یک خشکسالی و قحطی بزرگ است! تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس جزییات پختن و خوردن قلب یک زن بیوه + عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس خون مقتول دامن قاتل فراری را پس از ۲۰ سال گرفت راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دیوارهای شیشه ای این مجتمع مسکونی عجیب نمادی از هنر و معماری مدرن +عکس زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس حضور سلبریتی ها با لباسهایی از جنس شکلات در این نمایشگاه! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جرم Crime قتل Murder خودکشی Suicide منزل آمریکا مرگ مرموز تحقیقات دو خواهر پلیس نیویورک عکس فیلم ایران ویدیو ها مرد شهرستان قتل من مامور پلیس اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  گفت: نشست ها‌ی تربیت وتعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد:مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطر نشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکار‌هایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

 تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یاد آور شد:وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.

وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و یژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصا استان سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • ببینید | جلوگیری افسران پلیس سعودی از عکس گرفتن یک زن با پرچم فلسطین مقابل کعبه
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین
  • برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین | ویدئو
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر