Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-04@23:22:13 GMT

قیمت مرغ باید حداکثر کیلویی ۱۰ هزارتومان باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۳۳۰

قیمت مرغ باید حداکثر کیلویی ۱۰ هزارتومان باشد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمود حجتی درباره نوسانات قیمت مرغ گفت:براساس سرمایه گذاری صورت گرفته و هزینه های مرغداری ها باید قیمت هر کیلوگرم مرغ نهایتا ۱۰ هزار تومان باشد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی از التهابات در بازار مرغ ناشی از سیاه بازی است که سعی می شود با عرضه مرغ به بازار رفع شود اما نباید فراموش کرد مسئله کامیون داران آسیب جدی به صنعت مرغداری کشور وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد در عمده فروشی ۲۸هزار تومان

حجتی افزود:مسئله کامیون داران باعث شد بخشی از ذخایر مرغ داخل کشور مصرف شود. باید توجه کرد که در انتقال مرغ تاخیر ایجاد شد و بطور مثال برای جبران تاثیر۱۰ روز عقب افتادگی در تامین مرغ باید حدود ۵۰ روز زمان صرف شود تا تعادل به بازار بازگردد و اقداماتی برای تعادل بازار انجام شد. 

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد:باید قیمت گوشت قرمز منجمد در عمده فروشی هر کیلوگرم ۲۸هزار تومان باشد، در این راستا محدودیتی وجود ندارد و ارز تخصیص خواهد یافت.

حجتی افزود: درباره قیمت گوشت قرمز منجمد در خرده فروشی باید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و بخش های نظارتی ذی ربط بر روند قیمت گذاری نظارت کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغ محمود حجتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول