Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@20:31:00 GMT

حمله وحشتناک کروکودیل به خانه یک مرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۵۴۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: کروکودیل وحشی با حمله کردن به یک خانواده باعث ایجاد رعب و وحشت می شود.

حجم ویدیو: 24.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کروکودیلی به خانه ویلایی یک خانواده بازنشسته در تایلند حمله کرد که باعث ترس و وحشت این خانواده شد.

همان طور که در فیلم نشان داده می شود کروکودیل عظیم الجثه ای در حیاط خانه این خانواده در حال تردد است و وقتی گروه امدادنجات برای کمک به این خانواده اقدام می کند، حیوان با حمله کردن به آن ها از رفتن ممانعت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای تولید سیب زمینی‌های سمی در ایران چیست؟! + فیلم تکاندهنده این پسر در اتوبان ها دختران را دنبال می کرد! / نیت او شوم بود+عکس کتک کاری جنجالی کارشناسجلوی دوربین برنامه زنده تلویزیونی +عکس دسیسه شوم زن تهرانی که وعده ازدواج می داد فاش شدن راز عملیات مشابه قاتلان خاشقجی + جزییات چرا آیفون‌ و اپل واچ ها در این بیمارستان از کار می افتند !؟ ازدواج جالب خواهر و برادران دوقلو + عکس جالب تصویر این دختر 7 ساله قلب آدمهای زیادی را در جهان شکست +عکس آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس جهان در آستانه یک خشکسالی و قحطی بزرگ است! تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس جزییات پختن و خوردن قلب یک زن بیوه + عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس خون مقتول دامن قاتل فراری را پس از ۲۰ سال گرفت راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دیوارهای شیشه ای این مجتمع مسکونی عجیب نمادی از هنر و معماری مدرن +عکس زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس حضور سلبریتی ها با لباسهایی از جنس شکلات در این نمایشگاه! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم اخبار حوادث حمله رعب و وحشت فیلم یک خانواده وحشی عکس فیلم ایران ویدیو ها مرد شهرستان قتل من مامور پلیس اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید

بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده کتاب‌های "دختر شینا" و "گلستان یازدهم" از انتشار اثر جدید خود با عنوان "پری خانه ما" خبر داد. - اخبار فرهنگی -

بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار کتاب جدید خود با عنوان "پری خانه ما" خبر داد و گفت: این اثر به خانواده‌هایی که سه یا چهار تن از اعضای خانواده‌شان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، می‌پردازد. در واقع روایتی است زنانه از این خانواده‌ها. 

وی با بیان اینکه همیشه برای خودم این سوال مطرح بود که چطور یک مادر حاضر می‌شود پس از شهادت یک فرزند، فرزندان دیگر خود را به جبهه بفرستد، ادامه داد: کتاب حاضر تلاش دارد از زاویه دید مادران شهدا به این قضیه بپردازد و به این پرسش پاسخ دهد. البته در مواردی که مادر شهدا در قید حیات نبودند، این روایت با خاطراتی از همسران، خواهران یا دیگر اعضای خانواده تکمیل شده است. 

یک عاشقانه آرام در کوران جنگ

نویسنده این کتاب اضافه کرد: در کتاب "پری خانه ما" با پنج مادر شهید گفت‌وگو شده است. همچنین چهار مادر شهید در قید حیات نبودند که روایت دیگر اعضای خانواده وورده شده است. 

ضرابی‌زاده با بیان اینکه فکر نمی‌کنم تاکنون کتابی به این موضوع پرداخته باشد، یادآور شد: در این کتاب با خانواده شهیدان بهادربیگی، بیات، تیموری، حاجی‌بابایی، عزیزی، سرابی، مرادی، وحدت و مومنی گفت‌وگو شده است. 

کتاب "پری خانه ما" برای نخستین‌بار از سوی انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد. ضرایی‌زاده پیش از این با کتاب‌های "دختر شینا"، "گلستان یازدهم" و "ساجی" برای علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس شناخته شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | همه حسرت زندگی مرا می‌خورند اما نمی‌دانند من و خانواده‌ام چقدر سخت تلاش می‌کنیم
  • ببینید | همه حسرت زندگی مرا می خورند اما نمی دانند من و خانواده ام چقدر سخت تلاش می کنیم
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • لحظه وحشتناک حمله افعی سیاه به جوان جیرفتی (فیلم)
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار