Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:57:37 GMT

۵ فرمول مختلف ترکیب رنگ موی کاپوچینویی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۶۴۹

۵ فرمول مختلف ترکیب رنگ موی کاپوچینویی+عکس

رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر خانم‌ها دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ موی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. رنگ موی کاپوچینویی از انواع مدل رنگ مو‌هایی است که امروزه توجه اغلب خانم‌ها را به سوی خود جلب کرده است و این مدل رنگ مو برای خانم‌ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ مو کاپوچینویی مانند سایر رنگ مو‌ها در انواع طیف‌های مختلف روشن و تیره موجود است و شما می‌توانید با ترکیب صحیح رنگ مو‌های مختلف این رنگ موی زیبا را بدست آورید. در ادامه ۵ فرمول ترکیبی رنگ موی کاپوچینو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

فرمول ترکیبی رنگ مو کاپوچینویی روشن

این مدل رنگ مو برای خانم‌ها انتخابی مناسب و ایده آل است و بهتر است دختران جوان از این مدل رنگ برای رنگ کردن مو‌های خود استفاده نکنند.

رنگ موی شماره ۸.۹: نصف تیوپ
رنگ موی شماره ۵.۹: ۱/۴ تیوپ
رنگ موی شماره ۷.۸: ۱۰ سانت
رنگ موی شماره ۷.۳: ۱/۴ تیوپ
اکسیدان ۶ درصد
پایه دکلره ۸
مدت زمان مکث رنگ مو: ۳۰ تا ۴۰ دقیقه  
فرمول ترکیبی رنگ مو کاپوچینو تیره

بلوند دودی شماره ۸
بلوند طلایی روشن شماره ۸.۳
بلوند بژ روشن شماره ۸.۸
اکسیدان شماره دو: به اندازه همه رنگ مو‌های مخلوط شده
واریاسیون بنفش
پایه دکلره ۱۰
مدت زمان مکث رنگ مو ۳۰ تا ۴۵ دقیقه

فرمول‌های ترکیبی رنگ مو کاپوچینویی

فرمول شماره یک

رنگ مو شماره ۸.۱ بلوند دودی روشن
رنگ موی شماره ۸.۳ بلوند طلایی روشن
رنگ موی شماره ۸.۸ بلوند بژ روشن
اکسیدان شماره دو: به اندازه همه رنگ مو‌ها
واریاسیون بنفش: سه بند انگشت
پایه ۱۰ دکلره مو

فرمول شماره دو

رنگ مو شماره ۸.۹۰: نصف تیوپ
رنگ موی شماره ۵.۹۰: ۱/۴ تیوپ
رنگ موی شماره ۷.۸: ۱۰ سانت
رنگ موی شماره ۷.۳: ۱/۴ تیوپ
اکسیدان شش درصد
پایه ۸ دکلره


رنگ مو کاپوچینویی ماهگونی

رنگ مو بژ شماره ۷: ۱/۲ تیوپ
رنگ موی ماهگونی شماره ۷: ۱/۲ تیوپ
اکسیدان ۹ درصد: ۱ برابر رنگ مو

مدل‌های رنگ مو کاپوچینویی زنانه و دخترانه

          منبع:آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش مو رنگ مو رنگ کردن مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!

به نظر می‌رسد برای نایب‌قهرمان جهان پول مهمتر از یک خط زیبا در رزومه او است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلیپیه ماسا، راننده و نایب‌قهرمان پیشین فرمول یک با ارائه شکایتی از سازمان فرمول یک و فدراسیون جهان اتومبیلرانی (FIA) خواهان دریافت غرامت 80 میلیون دلاری شد.

این سریال که در بهار سال 2023 آغاز و توسط رئیس پیشین فرمول یک یعنی برنی اکلستون تحریک شد، سرانجام به دادگاه رفت. فیلیپه ماسا، راننده پیشین فراری که هنوز نگران نتایج فصل 2008 بود، در دادگاه عالی لندن شکایت کرد و از فرمول یک، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و برنی اکلستون خواست تا پاسخ دهند. به نظر نمی‌رسد که ماسا هنوز بخواهد برای قهرمانی شکایت کند. شاید او بیشتر از کسب یک مقام به دنبال پول است.

شکایت 80 میلیون دلاری ماسا از FIA، فرمول یک و اکلستون

اجازه دهید به طور خلاصه شرایط را یادآوری کنیم. در گرندپری 2008 سنگاپور، تیم رنو تصادف نلسینیو پیکه را به نمایش گذاشت، که به هم‌تیمی او فرناندو آلونسوی اسپانیایی اجازه داد تا به یک پیروزی هیجان‌انگیز دست یابد. ماسا که یکی از دو مدعی قهرمانی بود، در آن مسابقه نتوانست امتیاز کسب کند. به دلیل خطا در چراغ‌های راهنمایی در ایستگاه پیت، راننده برزیلی در حالی که شلنگ سوخت هنوز در باک بنزین قرار داشت از زمین بلند شد. در همین زمان لوئیس همیلتون که در نهایت قهرمان جهان شد، در سنگاپور سوم شد و شش امتیاز گرفت. اعتقاد بر این بود که تقلب رنو در فصل 2009 فاش شد، زمانی که پیکه جونیور از تیم اخراج شد. با این حال، اکلستون به عنوان رئیس وقت فرمول یک در مصاحبه با F1-Insider گفت که این سازمان و FIA اساساً بلافاصله از ترفندهای تیم فرانسوی مطلع شدند، اما تصمیم گرفتند که رسوایی را به راه نیندازند تا آسیبی به تصویر این مسابقات وارد نشود.

این سخنان برنی اکلستون بود که ماسا به آن تکیه کرد. آنها می‌گویند که FIA و F1 حتی قبل از پایان فصل 2008 و ارائه جام‌های قهرمانی این فرصت را داشتند که واکنش نشان دهند. ماسا چه کرد؟

این راننده پیشین برزیلی معتقد است که FIA موظف بود به سادگی نتایج گرندپری سنگاپور را لغو کند. اگر برگزارکنندگان فرمول یک این کار را به موقع انجام می‌دادند، با احتساب محرومیت شش امتیازی، همیلتون در رقابت انفرادی مبارزه را به فیلیپه می‌باخت. طبق منطق ماسا، قهرمانی از او ربوده شد. فیلیپه به دنبال مصاحبه اکلستون تهدید کرد که شکایتی را مطرح کنند، اما ابتدا، ماسا یک ادعای پیش از محاکمه را آماده کرد و به F1 و FIA پیشنهاد کرد که "مسئله را حل کنند."

در این ادعا آمده است که به دلیل از دست دادن عنوان، فیلیپه ده‌ها میلیون یورو خسارت دیده است. احتمالاً ما در مورد پاداش‌های قراردادی، توافقات جدید سودآورتر با تیم‌های فرمول یک و معامله با اسپانسرهایی صحبت می‌کنیم که همیشه علاقه‌مند قهرمان هستند. می‌توان فرض کرد که ماسا می‌خواست در ازای بسته شدن موضوع یک بار برای همیشه غرامت پولی قابل توجهی از فرمول یک دریافت کند. FIA و F1 چندین بار از فیلیپه خواستند تا مهلتی را که تا آن زمان باید پاسخ‌هایی برای ادعای او آماده کنند، به تعویق بیاندازد. در نتیجه، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و صاحبان حقوق تجاری فرمول یک اساساً ادعاهای ماسا را ​​نادیده گرفتند و او در نهایت به دادگاه رفت و رسماٌ شکایت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران اعلام شد
  • فاش شدن یک مسیر اختصاصی برای خروج فرستاپن
  • خوشحالی پوچتینو از بازگشت شماره یک چلسی
  • این خوراکی‌ها آبرسانی بدن را ۱۰ برابر می‌کند
  • فاش شدن یک مسیر اختصاصی برای خروج فرستاپن از ردبول
  • ترکیب احتمالی تیم‌های فرمول یک در سال ۲۰۲۵
  • سرشار از آنتی اکسیدان و کاهش دردهای مفصلی با این دانه پرطرفدار
  • برای این ۷ دلیل شکلات تلخ بخورید
  • نایب‌قهرمان فرمول یک به دنبال پول است یا مقام؟!
  • ارسال پیامک «پرداخت عیدانه ریاست جمهوری» ترفند مجرمان سایبری