Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«از فضائل برنامه ثریا در شبکه یک سیما شنیده بودم اما ندیده بودم تا اینکه چند روز پیش به طور اتفاقی این برنامه را دیدم و دریافتم هر آنچه درباره آن می‌گویند صحیح است. در آن برنامه دو مهمان و یک مجری هر سه بر اشتباه بودن مذاکرات و توافق برجام پای می‌فشردند و این که نظام هرچه زودتر باید پای خود را از این منجلاب بیرون بکشد و چون می‌دیدند که ترکش این تیر به مقام رهبری نیز می‌خورد هرچند دقیقه یک بار هم می‌گفتند البته مقام ایشان که نمی‌تواند دائم وارد مسائل شود و تعیین تکلیف کند، و بدین‌وسیله تقصیر را به گردن دولتی‌ها می‌انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلوم نیست صدا و سیما کی می‌خواهد از این حالت یکطرفه بودن خارج شود و حرف طرف مقابل را هم پخش کند تا مردم بفهمند مذاکره و توافق برجام که از ابتدا تا انتهای آن با نظر رهبری انجام شد اشتباه نبود بلکه اشتباه بعد از توافق انجام شد که بخشی از نظام به خاطر جنگ قدرت و احیاناً منافع اقتصادی مصمم به اجرا نشدن برجام بود تا مبادا به نفع رقیب سیاسی‌اش تمام شود. اگر کل نظام یکپارچه و متحد بود و از مواهب برجام مانند سرمایه‌گذاری شرکتهای خارجی استفاده می‌کرد ترامپ Trump هم نمی‌توانست به آسانی از آن خارج شود. با همه این احوال، همین برجام موجود امروز اروپا و بلکه اکثر کشورهای جهان را در مقابل آمریکا قرار داده و آمریکا را منزوی کرده است و از طرفی کشورها به فکر کنار گذاشتن دلار در مبادلات تجاری خود افتاده‌اند.

اما با شناختی که از طرز فکر آقای دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما دارم بعید می‌دانم که ایشان از این گونه برنامه‌ها رضایت داشته باشد و به احتمال قریب به یقین برنامه‌هایی مثل ثریا از جاهایی بر او تحمیل می‌شود.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای تولید سیب زمینی‌های سمی در ایران چیست؟! + فیلم تکاندهنده این پسر در اتوبان ها دختران را دنبال می کرد! / نیت او شوم بود+عکس کتک کاری جنجالی کارشناسجلوی دوربین برنامه زنده تلویزیونی +عکس دسیسه شوم زن تهرانی که وعده ازدواج می داد فاش شدن راز عملیات مشابه قاتلان خاشقجی + جزییات چرا آیفون‌ و اپل واچ ها در این بیمارستان از کار می افتند !؟ ازدواج جالب خواهر و برادران دوقلو + عکس جالب تصویر این دختر 7 ساله قلب آدمهای زیادی را در جهان شکست +عکس آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس جهان در آستانه یک خشکسالی و قحطی بزرگ است! تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس جزییات پختن و خوردن قلب یک زن بیوه + عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس خون مقتول دامن قاتل فراری را پس از ۲۰ سال گرفت راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دیوارهای شیشه ای این مجتمع مسکونی عجیب نمادی از هنر و معماری مدرن +عکس زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس حضور سلبریتی ها با لباسهایی از جنس شکلات در این نمایشگاه! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی ترامپ Trump جنگ علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اینستاگرام برجام عکس فیلم ایران ویدیو ها مرد شهرستان قتل مامور پلیس من کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند

سرکوب دانشجویان و مردم حامی فلسطین که علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند در کشور‌هایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس، علیرغم شعار‌ها و ژست‌های این کشور‌ها درباره آزادی، از پیش‌بینی‌های امام راحل بود که این روز‌ها مصادیق آن در خیابان‌های این کشور‌ها و حتی در خیزش مردم کشور‌های دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قابل مشاهده است.

آنها فریاد زدن از درد را جرم نابخشودنی می‌دانند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به خفقانی که آمریکا و اذنابش در ملت‌های خود ایجاد کرده و می‌کنند، فرموده بودند:
«دوَل استکباری عملاً جهان را به دو بخش آزاد و قرنطینۀ سیاسی تقسیم کرده اند. در بخش آزاد جهان، ‏‎ ‎‏این ابرقدرت‌ها هستند که هیچ مرز و حد و قانونی نمی‌شناسند و تجاوز به منافع دیگران و‏‎ ‎‏استعمار و استثمار و بردگی ملت‌ها را امری ضروری و کاملاً توجیه شده و منطقی و منطبق با‏‎ ‎‏همۀ اصول و موازین خود ساخته و بین المللی می‌دانند. اما در بخش قرنطینۀ سیاسی که‏‎ ‎‏متأسفانه اکثر ملل ضعیف عالَم و خصوصاً مسلمانان در آن محصور و زندانی شده اند، ‏‎ ‎‏هیچ حق حیات و اظهار نظری وجود ندارد؛ همۀ قوانین و مقررات و فرمول‌ها همان قوانین‏‎ ‎‏دیکته شده و دلخواه نظام‌های دست نشاندگان و در برگیرندۀ منافع مستکبران خواهد بود. ‏‎ ‎‏و متأسفانه اکثر عوامل اجرایی این بخش همان حاکمان تحمیل شده یا پیروان خطوط کلی‏‎ ‎‏استکبارند که حتی فریاد زدن از درد را نیز در درون این حصار‌ها و زنجیر‌ها جرم و گناهی‏‎ ‎‏نابخشودنی می‌دانند و منافع جهانخواران ایجاب می‌کند که هیچ کس حق گفتن کلمه ای‏‎ ‎‏که بوی تضعیف آنان را بدهد یا خواب راحت آنان را آشفته کند ندارد.»

دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران به مخالفانش اجازه حیات نخواهد داد

ایشان تصور برخی مبنی بر تحمل اعتراضات در کشور‌های استکباری را زیر سوال برده و فرمودند:
«بعضی افراد فلسفۀ اصرار جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی ایران را بر راهپیمایی برائت از مشرکین به خوبی درک نکرده بودند ... و چه بسا افراد ساده دلی تصور می‌کردند که دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران نه تنها تاب تحمل اینگونه مسائل سیاسی را خواهد داشت، که به مخالفان‏‎ ‎‏خود حتی بیش از این هم اجازۀ حیات و تظاهرات و راهپیمایی خواهند داد.»

گلستان ملت‌ها رخ نموده است

امام، دوران تنفس در منطقه کفر را پایان یافته دانسته و تاکید کرده بودند:
«محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی انتهایی که انقلاب اسلامی ما‏‎ ‎‏برای همۀ جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند و آوای آزادی و‏‎ ‎‏آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سر دهند و بر زخم‌های خود مرهم گذارند؛ که‏‎ ‎‏دوران بن بست و ناامیدی و تنفس در منطقۀ کفر به سر آمده است و گلستان ملت‌ها رخ‏‎ ‎‏نموده است.»

دردمندان جهان اثبات می‌کنند که ابرقدرت‌ها و جیره‌خوارانشان ‏منفورترین موجودات هستند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: 
«ان شاءالله روزی همۀ مسلمانان و دردمندان علیه‏‎ ‎‏ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرت‌ها و نوکران و جیره خوارانشان از‏‎ ‎‏منفورترین موجودات جهان هستند. ‏»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است