Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@22:03:36 GMT

تمجید وزیر خارجه بحرین از مواضع نخست وزیر اسراییل!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۷۸۸۹

تمجید وزیر خارجه بحرین از مواضع نخست وزیر اسراییل!

رکنا: خالد بن احمد آل خلیفه از مواضع بنیامین نتانیاهو در قبال عربستان سعودی تمجید کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه -- وزیر امور خارجه بحرین -- از مواضع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال عربستان سعودی تمجید کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه از مواضع نتانیاهو که ادعا کرده بود عربستان باعث برقراری ثبات در منطقه می شود، تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شد : «با وجود اختلافات موجود، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر(رژیم) اسرائیل، موضعی روشن و آشکار درباره اهمیت ثبات در منطقه و نقش عربستان سعودی در برقراری این ثبات داشت».

این اظهار نظر وزیر عضو خاندان حاکم بحرین در حالی مطرح می شود که عادی سازی روابط نظام بحرین با رژیم صهیونیستی در حال گسترش است، به گونه ای که حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به بهانه تسامح دینی، هیئتی را به تل آویو فرستاد، در حالی که همزمان با آن، دهها تن از فلسطینیان در راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه شهید می شوند.

همچنین پسر پادشاه بحرین نیز تیم دوچرخه سواری کشورش را به مسابقاتی در سرزمینهای اشغالی فرستاد، در حالی که هدف از برگزاری این مسابقات ترویج گردشگری در مناطق اشغالی و برگزاری جشنهایی به مناسبت سالگرد تاسیس رژیم غاصب و اشغالگر بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای تولید سیب زمینی‌های سمی در ایران چیست؟! + فیلم تکاندهنده این پسر در اتوبان ها دختران را دنبال می کرد! / نیت او شوم بود+عکس کتک کاری جنجالی کارشناسجلوی دوربین برنامه زنده تلویزیونی +عکس دسیسه شوم زن تهرانی که وعده ازدواج می داد فاش شدن راز عملیات مشابه قاتلان خاشقجی + جزییات چرا آیفون‌ و اپل واچ ها در این بیمارستان از کار می افتند !؟ ازدواج جالب خواهر و برادران دوقلو + عکس جالب تصویر این دختر 7 ساله قلب آدمهای زیادی را در جهان شکست +عکس آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس جهان در آستانه یک خشکسالی و قحطی بزرگ است! تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس جزییات پختن و خوردن قلب یک زن بیوه + عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس خون مقتول دامن قاتل فراری را پس از ۲۰ سال گرفت راننده مست به پسر 14 ساله در کنار خیابان رحم نکرد + تصویر خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دیوارهای شیشه ای این مجتمع مسکونی عجیب نمادی از هنر و معماری مدرن +عکس زندگی فوق لاکچری و طلایی این میلیاردر را ببینید + عکس حضور سلبریتی ها با لباسهایی از جنس شکلات در این نمایشگاه! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بحرین بنیامین نتانیاهو عربستان سعودی وزیر خارجه وزیر عکس فیلم ایران ویدیو ها مرد شهرستان قتل مامور پلیس من کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا