Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان Call Of Duty Black Ops 4 جدیدترین نسخه آپدیت شده فرنچایز خاطره‌انگیز و دوست داشتنی ندای وظیفه است که چندی پیش منتشر شد. در این نسخه سعی شده فرمول فرسوده و کهنه پیشین شرکت اکتیوین در ارائه محتوی کنار گذاشته شود و مشکلات توسط استودیو سازنده بازی ینی Treyarch برطرف شود تا بتوان بعد از مدت‌ها انتظار انتشار اثری موفق از فرنچایز ندای وظیفه را داشت و تجربه فراموش نشدنی برای طرفداران و علاقمندان خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً حذف بخش داستانی بازی خبری نا‌امیدکننده برای تعدادی از طرفداران بوده ولی با این حال این تصمیمی است که توسط سازندگان گرفته شده و هدف از آن تمرکز بیشتر بر روی بخش‌های دیگر بازی و ارتقاء آنها بوده است.

البته ناگفته نماند که بخش‌های کوچکی به صورت گسسته و جدا از هم برای این بازی در نظر گرفته شده که در آن پیشینه شخصیت‌های قسمت مولتی پلیر یا همان بخش چند نفره بازی را روایت می‌کند؛ و به گفته تحلیلگران، این بخش نیمه داستانی، توانسته جذابیت ویژه‌ای به بازی اضافه کند.
عنوان Call Of Duty Black Ops 4 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باک وان عرضه شده است و بخش آنلاین آن نیز خوشبختانه بدون هیچ باگ نرم افزاری پیش می‌رود؛ به همین دلیل اکثر گیمر تاکنون رضایت بالایی از این عنوان داشته‌اند.

شاید عده ای از کاربران سری Black Ops  عنوان ندای وظیفه را بهترین سری از این بازی قلمداد کنند؛ و دلیل آن نیز داستان بسیار جذاب و گیرا به همراه شخصیت پردازی‌های دقیق و ملموس است، اما به هر حال تجربه یک عنوان آنلاین یعنی چیزی که Black Ops 4 ارائه می‌دهد از نسخه های قبلی متمایز است و باید دید که در طولانی مدت، Black Ops 4 چه میزان از اقبال عمومی را کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

انتهای پیام/

روند رشد سری بازی Black Ops 4 چگونه است؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «شنبه 8 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • ندای آزادی
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس