Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@09:55:17 GMT

حسن خمینی آب در آسیاب دشمن نریزد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۱۸۹

حسن خمینی آب در آسیاب دشمن نریزد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حمیدرضا مقدم‌فر در پاسخ به سؤالی درباره موضع‌گیری سیدحسن خمینی به نامه محمد یزدی که آن را "اسائه ادب" به آیت‌الله سیدموسیشبیری خوانده بود، دراظهاراتی مدعی شد: سطح نازل بینش و تفکر سیاسی و اجتماعی، جناب سیدحسن خمینی از عجیب‌ترین مسائلی است که سال‌هاست جامعه سیاسی ایران با آن مواجه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه مؤمن انقلابی، همواره به‌خاطر عشق عمیق به بنیانگذار کبیر، سعی کرده حرمت جناب سیدحسن خمینی را نیز حفظ کند اما آن‌زمان که ایشان میراث امام(ره) و شخصیت امام(ره) را به‌حراج می‌گذارد، دلسوزان انقلاب و پیروان واقعی امام(ره) مجبور به انتخاب‌اند.

مقدم‌فر ادعا کرد: جناب سیدحسن خمینی با برخی مواضع خود، موضع جریانی را تقویت می‌کند که عملاً امام(ره) را در موزه تاریخ می‌بینند، نه احترامی برای شخصیت امام قائلند و نه شعارهایش و نه آرمانهایش! با توجه به سابقه عمل سیاسی آقای حسن خمینی، اگر نتوان از او انتظار تحلیل عمیق سیاسی داشت، اما از ایشان که همه داشته امروزش به‌سبب انتساب به روح‌الله کبیر است، دست‌کم می‌توان انتظار داشت با دشمنان خط و آرمان پدربزرگ شریفشان همراهی نکند و آب به آسیاب دشمن نریزد.
 

اقتصاد نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپاه جام نیوز سید حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • رخنه به قلب دشمن
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی