Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:53:06 GMT

اجرای 438 برنامه در هفته پدافند غیرعامل

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۴۷۶

اجرای 438 برنامه در هفته پدافند غیرعامل

مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل 438 برنامه در راستای توجه به مسائل پدافندی اجرایی شده است.
علی محمدی تاکید کرد: این برنامه ها در قالب برپایی نمایشگاه ها، همایش، رزمایش، مانورهای امدادی، کارگاه آموزشی و بازدید برگزار شده است.

وی افزود: برنامه های این هفته در حوزه های فنی، شهری، زمینی و سایبری در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با شعار 'افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی' در حال برگزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: برگزاری مانورهای لحظه صفر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های دفتر پدافند غیرعامل استانداری است.

وی یادآور شد: پس از برگزاری مانورهای لحطه صفر فرمانداران شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و برای تقویت مزیت ها و رفع کمبودها برنامه ریزی می کنند.

مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فرهنگسازی و آمادگی نیروها، مسئولان و فعالان دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، امنیتی و انتظامی از مهمترین برنامه های هفته پدافند غیرعامل است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری