Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:20:37 GMT

فیلم لحظه یک سقوط هولناک! / بر سر مردجوان چه آمد؟!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۴۹۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در این سیرک شیلیایی نمایش جیمی کوئزادا آکروبات 40 ساله به حادثه‌ای هولناک ختم شد. جیمی که در حال اجرای نمایش برای تماشاگران سیرک بود نتوانست دستگیره را در هوا بگیرد و از ارتفاع زیاد به زمین افتاد. او فورا به بیمارستان رسانده شد و هرچند خطر جانی ندارد ولی فک و هر دو زانویش شکسته است.

حجم ویدیو: 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسر 15 ساله فاجعه خونین در ولنجک را رقم زد ماجرای تولید سیب زمینی‌های سمی در ایران چیست؟! + فیلم تکاندهنده عکس تلخ از کودک ۴ ساله ماهشهری بعد از حادثه وحشتناک + جزییات تحویل جسد خاشقچی با دستور عجیب امریکایی ها! این پسر در اتوبان ها دختران را دنبال می کرد! / نیت او شوم بود+عکس تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس ازدواج جالب خواهر و برادران دوقلو + عکس جالب دسیسه شوم زن تهرانی که وعده ازدواج می داد فاش شدن راز عملیات مشابه قاتلان خاشقجی + جزییات چرا آیفون‌ و اپل واچ ها در این بیمارستان از کار می افتند !؟ آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث سقوط آکروبات هولناک ارتفاع سیرک عکس فیلم ایران ویدیو ها شهرستان قتل مرد رئیس مامور پلیس کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید تا پای هواپیما دنبال پزشکان دوید!

«حال بد بیمارانم و اشک‌ها و التماس مادرانشان، پایم را لرزاند و از رفتن منصرف شدم...»؛ این صحبت‌های یکی از متخصصان قلب اطفال بیمارستان قلب شهید رجایی است. جایی که نوبت دهی برای عمل قلب اطفال به حدود دونیم تا سه سال می‌رسد! .

به گزارش ایسنا، « تا پای هواپیما دنبال پزشکان بدوید! » عنوان سرمقاله روزنامه آفرینش به قلم حمیدرضا عسگری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:  جایی که تنها یک پزشک جراح قلب اطفال بیش از ۶۰۰ نوبت عمل دارد. ۶۰۰ نوبت عمل یعنی، ۶۰۰ کودک و نوزاد روی دست پدرومادرش درحال پرپر شدن است و هرلحظه ممکن است اتفاقی ناگوار رخ دهد، اما دکتر درحال مهاجرت است...!.
اگر دنبال انگ زدن و متهم کردن دکتر باشیم،عملاً موضوع را درک نکرده ایم. چرا که به گفته یکی از همین عزیزان پزشک در سایت رکنا، متخصصان قلب اطفال برای هرعمل باید ۱۰ تا  ۱۲ ساعت وقت اختصاص دهند، و در ازای این عمل هرساعت کمتر از  ۲۰۰ هزارتومان دستمزد می گیرد. برای یک عمل پیوند قلب با آن همه استرس و نیاز به تخصص و مهارت تنها ۵میلیون تومان به یک پزشک جراح در بیمارستان های دولتی داده می شود، درحالی که عمل های ساده قلب اطفال در بیمارستان های خصوصی ۱۵۰ میلیون تومان است.
برای درک این فاجعه کافی است بدانید که بابت همین عمل های قلب اطفال در کشورهای همسایه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار دستمزد پرداخت می شود درحالی که در کشورمان این مبلغ ۱۰۰ دلار است!. فاجعه زمانی حادتر می شود که بدانیم تعداد جراحان متخصص قلب اطفال کشور کمتر از انگشتان دو دست هستند و امروز یکی از حاذق ترین آنها که از قضا رئیس بخش جراحی قلب اطفال یک از بیمارستان های تهران می باشد، در حال مهاجرت می باشد و از همین الان تا دوسال آینده نیز نوبت عمل قلب برای اطفال دارد. هرچند که وی متعهد به انجام تمام عمل ها شده است اما نوبت دیگری را قبول نمی کند.

گفتن از بدبختی و گرفتاری پزشکان و بیماران درهمین حد کافی است، اما نقش مسئولان و دولت در این بین چه می شود؟! کافی است مسئولان تنها به این موضوع فکر کنند که همین الان یک نوزاد و کودک با نارسایی قلبی مادرزادی، دوسال در صف انتظار عمل بماند، حال اگر همین معدود متخصصان نیز از کشور بروند تکلیف سلامت جان این افراد چه می شود.
این همه بریز و بپاش و این همه هزینه که صرف طرح ها و برنامه های بی بازده می شود، می تواند مشکلات و مطالبات پزشکان را مرتفع سازد و آنها را برای خدمت رسانی در داخل نگه دارد. چه امری واجب تر از سلامت جان کودکان است که به آن اولویت داده نمی شود و تعرفه های پزشکی در این بخش را به گونه ای عجیب پایین نگه داشته می شود.
وقتی یک جراح متخصص قلب با آن فشارکاری و ساعت بالای هر عمل این مقدار دستمزد بگیرد، چطور می توان انتظارداشت که صرفاً از باب وطن پرستی و نوع دوستی بماند و کار کند، آن وقت مدیران در بخش های دیگر حقوق هایی داشته باشند که از آنها به عنوان نجومی یاد می شود!.
باید به این درک برسیم که برای حفظ این سرمایه های انسانی باید تمام داشته های خود را خرج کنیم تا این ثروت های بی بدیل برای ملت و کشور ماندگار شوند. با اوصافی که مطرح شد رواست که تا پای هواپیما مسئولان و مدیران از اعتبار و جایگاه خود استفاده کنند تا مانع از رفتن حتی یک پزشک و کادر درمان شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جان سالم به در بردن یک راننده روس از حادثه‌ای هولناک (فیلم)
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • باید تا پای هواپیما دنبال پزشکان دوید!
  • لحظه نادر سقوط یک شیر نر به داخل آبشار (فیلم)
  • سقوط بهمن در اورامان ؛ چند ساعت مسیر مسدود شد (فیلم)
  • ببینید | لحظه پراسترس زنده ماندن راننده کامیون پس از سقوط به ته دره
  • لحظه سقوط بهمن در اورامان ؛ چند ساعت مسیر مسدود شد | ببینید
  • سقوط از ارتفاع جان مرد ۴۰ ساله را گرفت
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان
  • لحظه‌ای که دیوار بتنی بر سر کارگردان در یک کارگاه سقوط کرد (فیلم)