Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@20:29:18 GMT

لحظه کور شدن با فرو رفتن دارت در چشم مرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۸۲۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مسئول بازی دارت در شهربازی با نشانه گرفتن غلط کودکی ، کور شد.

حجم ویدیو: 2.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش گروه ترجمه رکنا، همان طور که در فیلم نشان داده می شود تعدادی پسر بچه در حال بازی دارت هستند که یکی از پسر ها با غلط نشانه گرفتنش باعث کور شدن صاحب بازی می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پسر 15 ساله فاجعه خونین در ولنجک را رقم زد ماجرای تولید سیب زمینی‌های سمی در ایران چیست؟! + فیلم تکاندهنده عکس تلخ از کودک ۴ ساله ماهشهری بعد از حادثه وحشتناک + جزییات تحویل جسد خاشقچی با دستور عجیب امریکایی ها! این پسر در اتوبان ها دختران را دنبال می کرد! / نیت او شوم بود+عکس تجاوز این مرد ایدزی به دو زن متاهل بچه های آنها را هم آلوده کرد+عکس تجاوز مرد دوچرخه سوار به 9 زن عابر در پیاده رو +عکس خواننده مشهور زن به خاطر حرام بودن مشروب الکلی در اسلام هندو شد!! +عکس ازدواج جالب خواهر و برادران دوقلو + عکس جالب دسیسه شوم زن تهرانی که وعده ازدواج می داد فاش شدن راز عملیات مشابه قاتلان خاشقجی + جزییات چرا آیفون‌ و اپل واچ ها در این بیمارستان از کار می افتند !؟ آزار جنسی و وحشیانه یک پرستار به پیرزن 101 ساله! فوتبالیست مشهور ایتالیایی دنبال این پسر بچه ایرانی است +فیلم و عکس این زن 3 فرزندش را در خواب آتش زد و فرار کرد+عکس توبه جوان شیطان صفت به خاطر عاطفه دختر مهربان تهرانی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم اخبار حوادث بازی پسر فیلم شهربازی پسر بچه عکس فیلم ایران قتل ویدیو ها شهرستان رئیس مرد مامور پلیس کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ.

به گزارش فارس، علی پروین در جمع خبرنگاران درمورد بازیکنانی که دنبال پول هستند، اظهار داشت: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ. روز اول به درویش گفتم که وقتی بچه‌ها می‌گویند اوسمار خوب است همین را نگه دارد و  سرمربی کن.

وی ادامه داد: خدا را شکر خوب بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند. پرسپولیس با این بازی هایی که انجام می دهد قهرمان می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی