Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دومین بار در سال 2018 شاهد جدال جوکوویچ و فدرر خواهیم بود.

طرفداری- مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس با صعود راجر فدرر، نواک جوکوویچ، دومینیک تیم و کارن خاچانوف به پایان رسید.

در مهم ترین بازی این مرحله نواک جوکوویچ در حالی که ست نخست را 4-6 به مارین چیلیچ واگذار کرده بود در ادامه با نتیجه 3-6 2-6 از سد حریف کروات خود گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شکست جوکوویچ در مسترز تورنتو و برابر استفانوس سیتسیپاس رقم خورد و در ادامه شکست ناپذیر به راه خود ادامه می دهد. نواک جوکوویچ پس از شکست برابر سیتسیپاس 21 پیروزی پیاپی داشته و حالا در نیمه نهایی مسترز پاریس به مصاف رقیب همیشگی خود راجر فدرر می رود. راجر فدرر در دیداری زیبا و کم نقص با نتیجه 4-6 4-6 از سد کی نیشیکوری عبور کرد تا برای دومین بار در سال 2018 به مصاف نواک جوکوویچ برود.

دیدار نخست این دو تنیسور در سال 2018 و در فینال سینسیناتی رقم خورد که با قهرمانی جوکوویچ به اتمام رسید. این دو تنیسور 46 بار به مصاف هم رفته اند که 26 به 22 جوکوویچ پیش است. فدرر که اخیرا بسیار پر نوسان ظاهر شده و از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد به نظر می رسد پس از قهرمانی لذت بخشش در بازل سوئیس با روحیه و انگیزه بالاتری راهی پاریس شده تا این بار بر خلاف جدال قبلیش برابر جوکوویچ نبردی برابر را ارائه دهد. باید دید در این بازی مهیج راجر فدرر می تواند روند شکست ناپذیری جوکوویچ را بشکند یا این تنیسور قدرتمند صربستانی است که باری دیگر موفق به شکست اسطوره سوئیسی می شود.

در دیگر بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسترز پاریس، دومینیک تیم با نتیجه 4-6 4-6 6-4 از سد جک ساک مدافع عنوان قهرمانی عبور کرد و کارن خاچانوف روس در ادامه نتایج ارزشمند در سال 2018 با نتیجه قاطع 2-6 1-6 از سد الکساندر زورف عبور کرد. بازی های مرحله نیمه نهایی از ساعت 16:30 امروز شنبه برگزار می شود که دومینیک تیم در اولین بازی این مرحله به مصاف کارن خاچانوف می رود و در ادامه شاهد بازی هیجان انگیز جوکوویچ در برابر فدرر خواهیم بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

مهاجم کره‌ای تاتنهام معتقد است هواداران این تیم لایق تجربه چنین شکست سنگینی برابر فولام نبودند

طرفداری | روز گذشته (شنبه) و در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، تاتنهام با نتیجه غیرقابل باور ۳-۰ برابر فولام شکست خورد.

فولام ۳-۰ تاتنهام؛ آنژ بزرگ در دام سیلوا

سون هیونگ مین پس از پایان بازی و شکست سنگین تاتنهام برابر فولام، در گفتگو با اسکای گفت:

چنین شکستی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست؛ ما بازیکنان باید مسئولیت این نتیجه را بپذیریم. امروز اصلا سرسخت و با انگیزه نبودیم، هواداران لیاقت چنین شکستی را نداشتند. همچنین فرصت‌های زیادی را از دست دادیم که می توانستیم با گل کردن آن‌ها روند بازی را تغییر دهیم، اما این اتفاق نیافتاد و ما مهاجمان باید در این مورد احساس مسئولیت کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • شگفتی سازی شهرداری ارومیه با صعود به نیمه‌نهایی
  • مهارت نواک جوکوویچ در ورزش بسکتبال و پرتاب 3 امتیازی این تنیسور / فیلم
  • دیدار استفن کری و نواک جوکوویچ؛ امضا دادن ستاره تنیس و بسکتبال به یکدیگر / فیلم
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
  • ملی پوشان گلبال ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماندند
  • راهیابی آلکاراس و مدودف به مسابقات تنیس ایندین ولز
  • سینر درباره نخستین شکست فصل؛ روی آن تمرکز نمی‌کنم
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره