Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده از لحظه وقوع انفجار در یکی از حسینیه های شهر صالحیه در محل حضور داشتم و به طور مستقیم بر اقدامات امدادی انجام شده نظارت وجود داشت.

وی گفت: خوشبختانه در جریان این انفجار هیچ خسارت جانی نداشتیم، فقط یکی از شهروندان دچار وحشت بیش از اندازه شده بود که با کمک نیروهای امداد رسان مداوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار صالحیه در خصوص خسارات مالی و آسیب های وارد شده به ساختمان های اطراف نیز گفت: متاسفانه به دلیل شدت انفجار، ساختمان حسینیه صالحیه به طور کامل تخریب شد و  تقریبا به ۱۰ منزل مسکونی و مغازه آسیب وارد کرد که ۴ مورد از این آسیب دیدگی ها جدی است و مابقی در حد شکستن شیشه و... بود.

شهردار صالحیه علت این انفجار را نشت گاز دانست و افزود: یکی از خودروها ۸۰ درصد و دیگری ۳۰ درصد دچار آسیب دیدگی شده است و سایر خودروها به طور جزئی دچار آسیب دیدگی شده اند.

بر اساس این گزارش، بامداد شنبه انفجار ناشی از نشت گاز در یک حسینیه در نبش خیابان ۱۴ متری شهید باهنر صالحیه رخ داده است.

کد خبر 4447933

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار گاز شهرداری صالحیه علیرضا قربانی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شیراز خطبه های نماز جمعه سنندج کرمانشاه شهرکرد یوم الله 13 آبان زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران متهم شده که یک عمارت به ارزش 18 میلیون یورو خسارت وارد کرده است. این عمارت دارای 7 اتاق خواب، 9 حمام، یک اتاق نشیمن به مساحت 100 متر مربع، یک اتاق سینمای عایق صدا، یک اتاق گلف مجازی، یک گاراژ با ظرفیت هشت ماشین در بارسلونا بود. توران در مدت زمانی که بازیکن بارسا بود در این ملک سکونت داشت.

مالک این عمارت شکایتی را علیه بازیکن سابق بارسلونا تنظیم کرده که هنوز در دادگستری اسپانیا ادامه دارد. سرمربی فعلی تیم ترکیه ای یوپ اسپور بین سال‌های 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود که در سال 2018 به تیم استانبول باشاک‌شهیر منتقل شد.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، این بازیکن سابق در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

مالک این عمارت به رسانه اسپانیایی گفته است:"وقتی آردا و دوستانش در این ملک فوتبال تماشا می کردند و یک تیم گل می‌خورد، بسته به اینکه چه تیمی این گل را دریافت می‌کرد، ریموت کنترل تلویزیون را که 1000 یورو ارزش داشت را به داخل استخر می‌انداختند. فکر می‌کنم او حدود 10 تا 15 ریموت را به استخر پرتاب کرده بود. در یک مورد دیده شده بود که سیگار را روی مبل رها کرده و موجب سوختن آن شدند."

توران که دوران درخشانی در بارسلونا نداشت و حواشی او موجب شد به ترکیه برود در فوتبال این کشور هم جنجال‌ساز شده بود. او با یک خبرنگار پس از میهمانی شبانه درگیر شده بود و همچنین یک مرتبه با یک خواننده مطرح درگیر شده و روی او اسلحه کشیده بود!

دیگر خبرها

  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!