Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - نخستین دوره مسابقات آفرود چند جانبه در سه کلاس چهار سیلندر، آزاد و بانوان عصر جمعه با معرفی برترین ها در پیست آربابا لند شهر مرزی بانه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از مسابقات 37 شرکت کننده در قالب 6 تیم از شهرهای سقز، بانه، بوکان، مریوان و دیواندره حضور داشتند.
مسئول آفرود بانه با اشاره به ظرفیت های موجود در برگزاری مسابقات آفرود گفت: این مسابقات در سه کلاس چهار سیلندر، آزاد و بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساکو توتونچی افزود: در کلاس بانوان ثنا نقشبندی از سقز، فریبا محمودی از بانه و شیدا عمرانی از سقز به ترتیب مقام اول و تا سوم را کسب کردند.
وی اظهار داشت: واحد محمدزاده از بوکان، سیاوش عباسی از بوکان و سیوان امینی از بانه به ترتیب مقام اول تا سوم کلاس چهار سلیندر و سعدون صوفیان از سقز، جمال یوسفی از مریوان و دلیر هوشیار از مریوان نیز مقام های اول تا سوم کلاس آزاد را به خود اختصاص دادند.
توتونچی تاکید کرد: در بخش تیمی این دوره از مسابقات آفرود تیم سقز 70 امتیاز، بوکان 50 امتیاز و بانه و مریوان هر کدام 30 امتیاز بدست آوردند.
در حاشیه مسابقات آفرود چند جانبه بانه همایش خودروهای کف خواب با 100 خودرو و همایش موتور سواران با حضور 20 موتور سوار برگزار شد.
این مسابقات با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتور سواری بانه و کردستان، اداره ورزش و جوانان، شرکت ناسا، شرکت آربابا لند، سازمان آتش نشانی، جمهیت هلال احمر و شهرداری و شورای اسلامی بانه برگزار شد.
به نفرات برتر این مسابقات تندیس و حکم قهرمانی اهدا شد.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7496/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اتومبيلرانى آفرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است