Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ تیم برتر صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی در گنبدکاووس مشخص شدند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور با شرکت 13 تیم از 11 استان‌کشور در 3 گروه 3 تیمی از دیروز در مجموعه ورزشی کارگران عزیز قلی محمدی در گنبدکاووس آغاز شد که در پایان روز نخست 4 تیم برتر صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های یزد و سمنان از گروه یک، تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی از گروه دوم، تیم‌های مازندران و تهران از گروه سوم و تیم‌های گلستان یک و خراسان شمالی از گروه چهارم به مرحله حذفی صعود کردند.

در مرحله پایان مرحله حذفی نیز تیم‌های گلستان یک، خراسان رضوی، مازندران و یزد به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.

2 تیم پیروز مرحله نیمه نهایی به دیدار پایانی راه می‌یابند و دو تیم بازنده دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

مسابقات والیبال ساحلی برای نخستین بار به صورت سه نفره برگزار و تیم‌های اول تا سوم هم به ترتیب مبالغ 2، 1.5 و یک میلیون تومان پرداخت می‌شود. تیم و بازیکنان برتر این مسابقات به مسابقات جهانی کارگران در کشور اسپانیا اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند