Web Analytics Made Easy - Statcounter

AFC با انتشار تصویری عجیب از طرفداران پرسپولیس در ژاپن به استقبال فینال لیگ قهرمانان رفته است. آفتاب‌‌نیوز : در حالی که تمامی رسانه های ورزشی ایرانی و حتی آسیایی تمرکز خود را بر دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا معطوف کرده اند. صفحه رسمی توئیتر AFC با انتشار تصویری جالب از هواداران پرسپولیس بیرون ورزشگاه کاشیما ساکر حواشی این دیدار را پوشش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 هواداران سرخپوشان ایرانی در این تصویر در حال پختن کباب بیرون ورزشگاه هستند و به نحوی به پذیرایی از هموطنان ایرانی خود می پردازند. لازم به ذکر است دستیابی به غذای ایرانی در ژاپن برای هواداران بسیار مشکل است و این طرفداران با پختن کباب غذای ایرانی را در دسترس هموطنان خود قرار داده اند.
ورزش 11
کد خبر: ۵۵۴۴۴۵ تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواداران کاشیما کباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

تیم فوتبال پرسپولیس از فرصتی که استقلال در اختیارش قرار داد استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس بدین ترتیب نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد؛ گویی که شاگردان اوسمار به رده دومی راضی هستند!

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 30: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

دقیقه 50: وحدت حنانوف با پاس بلند ارونوف در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه مدافع پرسپولیس توپ را در اختیار نیازمند قرار داد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده با خطا روی عبدالکریم حسن، با کارت زرد حیدری جریمه شد.

دقیقه 63: عیسی‌ آل‌کثیر پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را با دست زد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: سانتر عبدالکریم حسن روی دروازه سپاهان، قبل از اینکه به آل‌کثیر برسد، با ضربه سر یزدانی به کرنر رفت.

دقیقه 76: رضا شکاری روی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 82: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!