Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دانش آموز دبستان اقبال لاهوری در آموزش و پرورش دهدشت جهانی شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت، امیرمحمد علامه، دانش آموز مستعد دهدشتی که مدرسه اقبال لاهوری در پایه چهارم درس می‌خواند و با نمایش کلیپی ورزشی جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک ده ساله ایرانی با ویدیویی تماشایی در دنیا شهرت پیدا کرده و بازیکن مورد علاقه او هم از کیلومتر‌ها دورتر ابراز تمایل کرده که این طرفدار مستعد خود را ببیند.

دو روز پیش بود که صفحه ۴۳۳، یکی از صفحات مجازی مشهور در دنیا که به انتشار ویدیو‌های جذاب و خاص فوتبالی می‌پردازد، یک ویدیو از کودکی ایرانی منتشر و او را حسابی در دنیا معروف کرد. در این ویدیو کودک ایرانی که لباس شماره ۱۰ یوونتوس و پائولو دیبالا را به تن دارد، به توپ پلاستیکی آبی رنگ ضربه‌ای می‌زند و آن را از داخل یک پنجره کوچک عبور می‌دهد. دقیقا شبیه به چالش‌هایی که مطرح‌ترین بازیکنان اروپایی انجام می‌دهند و توپ را از فواصل مختلفی به هدف‌های عجیب و عمدتا کوچک می‌زنند.

در ویدیوی مذکور پسر بچه بعد از اینکه توپ را به هدف می‌زند، به سمت دوربین برمی گردد و خوشحالی مشهور پائولو دیبالا (دیبالا ماسک) را انجام می‌دهد. سوژه صفحه ۴۳۳ هم برای انتشار این ویدیو همین علاقه پسر ایرانی به دیبالا و ضربه دقیق او بوده است. در ذیل این فیلم، اکانت رسمی دیبالا هم منشن شده است تا این ستاره بتواند یکی از دورترین و کم سن‌ترین طرفدارانش را ببیند.

این کلیپ که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود، با نظرات جالب توجهی همراه شد. عده‌ای می‌گفتند خود دیبالا نمی‌تواند این توپ را به آن پنجره کوچک بفرستد و برخی ضربه پسر بچه ایرانی را بهتر از ضربات دیوید بکام می‌دانستند.

سرانجام اتفاقی که انتظارش می‌رفت، رخ داد. دیبالا فیلم را دید، لایک کرد و ساعاتی پیش در اینستاگرام شخصی اش آن را منتشر کرد و از دنبال کننده هایش خواست که در صورت آشنایی با این کودک، او را معرفی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموز اقبال لاهوری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم