Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود دوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور در همدان اظهار داشت: مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با نام یادواره سردار شهید همدانی از روز شنبه ۱۹ آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۳۳ تیم و ۳۰۰ بوکسور و بیش از ۵۰ مربی با پخش از شبکه‌های سراسری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه همچنان سالن برگزاری این مسابقات در همدان مشخص نیست، گفت: پنج‌شنبه ۱۷ آبان ماه زمان ورود تیم‌ها به همدان و جمعه هجدهم افتتاحیه این مسابقات خواهد بود اما هنوز سالن برگزاری این مسابقات باوجود پیگیری‌های شبانه‌روزی مشخص نیست.

دوامی بابیان اینکه بیشتر سالن‌های شهر همدان به بخش خصوصی واگذارشده و برای برگزاری مسابقات به سالن‌های ابن‌سینا، فردوسی، تختی و سایر سالن‌های سطح شهر مراجعه کرده ایم که مبالغ سنگینی از ما طلب کرده‌اند، گفت: به طور مثال سالن فردوسی روزی یک و نیم میلیون تومان درخواست کرده که برای ۶ روز برگزاری این مسابقات هزینه سنگینی خواهد شد.

وی با طرح این سئوال که دستگاه ورزش استان همدان در برگزاری این مسابقات چه سهمی دارد؟، بیان کرد: آبروی ما در حال حاضر درخطر است.

وی بابیان اینکه کدام مسئولی در حال حاضر باید به داد ما برسد، گفت: وقتی دستگاه ورزش همدان در بین استان‌های تیپ دو به مقام دوم می‌رسد به خاطر این است که چند میزبانی نونهالان، نوجوانان و جوانان بوکس را ما برگزار کرده‌ایم.

رئیس هیئت بوکس استان همدان بااشاره به صحبت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که بارها عنوان شده همدان ۹۰۰ مدال کسب کرده است، گفت: سهم بوکس نیز حداقل ۱۲ مدال بوده و اگر این افتخارات برای ورزش استان به دست می‌آید حاصل تلاش‌های تک‌تک هیئت‌ها است که انتظار داریم در برگزاری چنین میزبانی‌های بزرگی به ما کمک کنند.

وی بابیان اینکه ۳۲ میلیون تومان قرارداد اسکان تیم‌ها است، گفت: نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان پیش‌بینی ما از هزینه برگزاری این مسابقات بوده که اداره کل ورزش ۱۵ میلیون تومان به ما کمک کرده که انتظار داریم حداقل سالن برگزاری مسابقات را نیز برای ما فراهم کنند.

دوامی یادآور شد: امیدواریم مسئولان کمک کنند زیرا زمانی به ورود تیم‌ها به همدان و افتتاحیه باقی نمانده و پای آبروی ورزش استان در میان است.

کد خبر 4447916

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان بوکس اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد موکب شیراز خطبه های نماز جمعه سنندج کرمانشاه شهرکرد یوم الله 13 آبان زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم