Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه طبق آخرین صحبتی که از سوی وزارت کشور صورت گرفت رفتن همتی از استانداری هرمزگان منتفی است، تصریح کرد: وزارت کشور با توجه به درخواست مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و تمایل همتی به ماندن در هرمزگان، به این جمع‌بندی رسیده است.

‌حسین هاشمی تختی با حضور در دفتر ‌ایسنا، ‌افزود: ‌ایسنا به‌خوبی توانسته در نقش اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب مسائل روز استان هرمزگان را رصد و ارتباط دوجانبه مناسبی بین مسئولان و مردم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال تعامل و ایجاد وحدت بوده و هستم

وی با بیان اینکه بنده رابطه حسنه‌ای با تمامی نمایندگان هرمزگان در مجلس دارم، اظهار کرد: از ابتدا بنده به دنبال تعامل و ایجاد وحدت بوده و هستم و برای همراهی و هم‌افزایی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تمامی تلاشم را به کار بسته‌ام تا بتوانیم شاهد نتایج مثبت آن برای استان هرمزگان و کشورمان باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد هماهنگی مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی هستیم و برآیند این موضوع به‌طور حتم مثبت و نتایج مناسبی برای مردم هرمزگان خواهد داشت، اضافه کرد: یک نماینده مجلس دو تکلیف قانونی بر عهده دارد؛ نخست قانون‌گذاری و سپس نظارت بر اجرای قانون.

هاشمی تختی بابیان اینکه در این مدت تلاشم بر این اصل بود که مصوبات مجلس در راستای حل مشکلات مردم و باز کردن گره مشکلات باشد، عنوان کرد: موضوع اشتغال یکی از نگرانی‌هایی است که همواره وجود داشته و این موضوع در راستای سهم نیروهای هرمزگان و مناطق جنوبی در برنامه پنج‌ساله ششم نیاز به رایزنی‌های مختلف برای اجرایی شدن داشت که دستگاه‌هایی همچون وزارت نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت به این امر مهم تکلیف شوند که خوشبختانه توانستیم سهم خوبی برای نیروهای بومی حتی در بخش پیمانکاری در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی مجلس با اشاره به ورود مجلس و الزام دولت به بخشودگی جرائم و دیرکردهای کشاورزان، خاطرنشان کرد: با توجه ظرفیت‌های صنعت کشتی‌سازی در هرمزگان، الزام را به ثبت سفارش‌های ساخت کشتی به صنایع داخلی و افزایش توان ساخت و ارائه تسهیلات جهت افزایش پتانسیل این صنعت، در نظر گرفته شد و اکنون تبدیل به قانون شده و دولت موظف به اجرای آن است.

وی بابیان اینکه شبانه‌روزی شدن عملیات گمرک نقش مهمی در تسهیل صادرات و واردات در کشور داشته است، عنوان کرد: اکنون در حال کار برای توسعه بخش ترانشیپ، ترانزیت و بانکرینگ هستیم تا بتوانیم از این ظرفیت‌های مهم اقتصادی بهره لازم ببریم.

هاشمی تختی ادامه داد: مجلس مصوبه واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه را گذرانده و باید دولت به این مهم اهتمام بورزد.

کشتی‌های چینی سبب ضربه دیدن ذخایر آبزیان می‌شوند نه صیادان بومی!

وی در خصوص مشکلات صیادان هرمزگانی، بیان کرد: با توجه به ساحلی بودن هرمزگان، حق مردمان بومی اخذ مجوز صید و صیادی است اما مسئولان شیلات افزایش این موضوع را سبب آسیب دیدن ذخایر آبزیان می‌داند این در حالی است که باید مسئولان پاسخگو باشند آیا کشتی‌های بزرگ که به چینی مشهور هستند سبب ضربه دیدن ذخایر آبزیان می‌شوند یا صیادان بومی و با امکانات نابرابر کشتی‌ها بزرگ؟!

این نماینده مجلس ادامه داد: مسئولان جهاد کشاورزی و شیلات کشور این کشتی‌ها را ایرانی می‌دانند درحالی‌که همگان مطلع هستند این کشتی‌ها از چین آمده‌اند و اکنون ضمن عدم رعایت حریم جغرافیایی و نوع صیدشان، شاهد ضربه دیدن ذخایر آبزی کشور هستیم که این موضوع به عدم نظارت مسئولان بازمی‌گردد که باید وزیر جهاد کشاورزی با حضور در مجلس نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

خواستار عدالت در استفاده از نیروهای بومی در ترکیب هیئت‌مدیره صنایع و شرکت‌های نفتی هستیم

عضو کمیسیون عمران مجلس عدم حضور نیروهای بومی در ترکیب هیئت‌مدیره صنایع را از مشکلات مهم و تبعیض اساسی دانست و عنوان کرد: برخی از این افراد تنها دو روز در هرمزگان به سر می‌برند که این یعنی بی‌اعتنایی و بی‌تدبیری؛ در همین خصوص با معاون اول رئیس‌جمهور دیدار و مذاکره صورت گرفت که در استفاده از نیروهای بومی در ترکیب هیئت‌مدیره صنایع و شرکت‌های نفتی عدالت رعایت شود و خوشبختانه این روند تغییر پیدا کرد و امروز شاهد انتصاب دونیروی بومی در ترکیب هیئت مدیری پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید امنیت سرمایه‌گذاری را تأمین کنیم تا بخش خصوصی راغب به سرمایه گذرای شود، تصریح کرد: مجتمع بندری بندرخمیر هشت سال پیش  با هزینه‌ای حدود 10 تا 15 میلیارد تومانی نیز روند رو به رشدی داشت که پس از توقفش به دلیل مشکلات زیست‌محیطی با حضور نمایندگان سازمان حفاظت از محیط‌زیست، بنادر و دریانوردی و استانداری هرمزگان مشکلات زیست‌محیطی رفع و به‌زودی با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آغاز و شاهد بهره‌برداری از این مجتمع در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

هاشمی تختی همچنین از سرگیری روند ساخت اسکله نخل ناخدا را مورد تأکید قرارداد و افزود: این اسکله در دولت دهم با هزینه 20 میلیارد تومانی روند رو به رشدی داشت اما به‌یک‌باره رها شد و با مذاکرات صورت گرفته به‌زودی این موضوع احیا و امیدوارم روند واگذاری آن به بخش خصوصی به سازمان‌ همیاری و شهرداری‌ها تسریع یابد تا از ظرفیت گردشگری آن بیشتر بهره گرفته شود.

اعلام آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی برای تکمیل پل خلیج‌فارس

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص آخرین وضعیت پل خلیج‌فارس نیز گفت: با سازمان بنادر و دریانوردی نیز مذاکراتی صورت گرفته و آن‌ها اعلام کرده‌اند درصورتی‌که منطقه آزاد قشم از این پروژه صرف‌نظر کرده باشد، سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی ادامه و تکمیل آن را دارا است.

هاشمی تختی همچنین معافیت در پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده در حمل‌ونقل را سهم بزرگی در بهبود روند فعالیت کامیون داران دانست و تصریح کرد: این مالیات در دو جا گرفته می‌شد که پس از تصویب در کمیسیون عمران مورد تأیید کمسیون اقتصادی قرار گرفت و به‌زودی در صحن علنی مجلس به رأی خواهد گذاشته شد و به نفع جامعه کامیون داران خواهد شد.

وی بابیان اینکه یکی از مصوبات خوب مجلس ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای بازنشسته بود که بعدها مشخص شد مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس هم زودتر بر روی این موضوع تأکید داشته و در نامه به مسئولان آستان قدس عدم به‌کارگیری نیروهای بازنشسته و استفاده از نیروهای جوان را مورد تأکید قرار داده بود، اظهار کرد: در این طرح 15 استاندار کشور نیز شامل قانون بازنشستگی و عدم به‌کارگیری شدند که همین موضوع دولت را بر این وا داشت که نگاهی به لیست استانداران خود داشته باشد.

با تمامی‌توان حامی همتی هستیم

‌هاشمی تختی با اشاره به اینکه اخیراً شاهد بودم که نمایندگان استان فارس در مجلس با توجه به بازنشستگی استاندار کنونی، در خصوص همتی(استاندار هرمزگان) سوالاتی مطرح می‌کنند، تصریح کرد: وزارت کشور در بحث انتصاب استانداران دو دیدگاه را دنبال می‌کند، نخست آنکه استانداران باسابقه را به استان‌های بزرگ ببرد و دوم اینکه از نیروهای جدید در مسند استانداری استفاده کند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اضافه کرد: اگر دیدگاه اول را وزارت کشور بپذیرد احتمال جابه‌جایی استاندار هرمزگان وجود دارد اما با پیگیری مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و نظر مثبت بر روی عملکرد همتی، به وزارت کشور توصیه کرده‌ایم که استاندار هرمزگان نیز ماندنی باشد و بر روی گزینه‌های دیگر برای استان‌های دیگر فکر کند.

وی بابیان اینکه یک سال مدتی کمی برای ثبات مدیریت آن‌هم در سمت استانداری هرمزگان است و یک استاندار برای تحقق برنامه‌هایش نیاز به زمان دارد، خاطرنشان کرد: هرمزگان استان کوچکی نیست و ممکن است لحاظ وسعت و جمعیت بزرگ به نظر نیاید اما از لحاظ موقعیت و فوایدش برای کشور در زمره پنج استان برتر کشور است و نیاز به استانداری قوی و توانمند دارد که اکنون مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از عملکرد همتی رضایت دارد و با تمامی‌توان پشت وی خواهد ایستاد.

رفتن همتی از استانداری هرمزگان منتفی است

هاشمی تختی با اشاره به اینکه طبق آخرین صحبتی که از سوی وزارت کشور صورت گرفت رفتن همتی از استانداری هرمزگان منتفی است، تصریح کرد: وزارت کشور با توجه به درخواست مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و تمایل همتی به ماندن در هرمزگان، به این جمع‌بندی رسیده است.

وی در خصوص انتقادات مطرح‌شده مبنی بر دخالت مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در انتصابات مدیران دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان، افزود: انتصابات مدیران به‌صورت سه‌جانبه است که در سه ضلع آن وزارت مربوطه، استاندار و مجمع نمایندگان مجلس نقش دارند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه قاعده بر این است که اگر قرار بر آن شد مدیری جابه‌جا شود از سوی مجمع نمایندگان مجلس فهرستی به استاندار پیشنهاد می‌شود و استاندار بررسی می‌کند و در صورت جمع‌بندی و پذیر آن، نیروی معرفی‌شده را به وزارت معرفی می‌کند و سپس با هماهنگی وزارتخانه مربوطه، آن مدیر منصوب می‌شود.

در انتصاب مدیران ملاک توانمندی است نه فرد یا جناح خاصی

هاشمی تختی بابیان اینکه گاهی هم وزارتخانه دنبال تغییر مدیر مربوطه است که در این حالت نیز خود استاندار نیرویی معرفی می‌کند به وزارتخانه و با تعامل طرفین و مشورت با مجمع نمایندگان مجلس این موضوع محقق می‌شود، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که گزینه‌های موفق و توانمند در حل مشکلات مردم نیز منصوب شوند و به‌هیچ‌وجه فرد یا جناح خاصی مدنظر نیست.

وی با اشاره به اینکه در این روند ممکن است اختلاف‌نظرهایی به وجود آید و پنج نماینده هرمزگان در مجلس به گزینه واحدی نرسند یا استاندار با وزارتخانه به توافق نرسد، اظهار کرد: به‌طور مثال در بحث مدیرکل آموزش‌وپرورش از مدتی پیش بحث جابه‌جایی مدیرکل نیز مطرح است که در مجمع نمایندگان جز یک نفر سایرین بر روی "موسی دادی زاده" به جمع‌بندی رسیدند اما وزارت آموزش‌وپرورش اصرار بر اجماع نمایندگان مجلس دارد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بابیان اینکه اصرار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر افراد توانمند، کارآمد و شایسته است و شاید آن فرد با بنده همراه نباشد اما شاخص‌های لازم را داشته باشد پس باید از وی حمایت کنیم، عنوان کرد: در همین زمینه نیز گزینه‌های دیگر نیز وجود دارد و در صورت عدم پذیرش دادی زاده، آن گزینه‌ها موردبررسی قرار خواهند گرفت.

تعلل در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان  زیان‌بار است

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش‌وپرورش قرار است از ظرفیت مدیرکل فعلی استان هرمزگان در وزارتخانه بهره‌مند شود، خاطرنشان کرد: این موضوع باید هرچه زودتر عملی شود و تأخیر آن سبب لطمه به پیکره آموزش‌وپرورش هرمزگان می‌شود و امیدوارم شاهد انتصاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش هرچه زودتر باشیم.

هاشمی تختی حضور نیروهای بومی بر مسندهای بالاتر و خارج استان را از برنامه‌های دیگر مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دانست و عنوان کرد: حیدری پوری به وزارت جهاد کشاورزی رفت، درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ همدان شد و طبق صحبت‌های صورت گرفته به‌زودی شاهد خواهیم بود خلیل قاسمی(مدیرکل فعلی صنعت، معدن و تجارت هرمزگان) به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌رود و امیدواریم شاهد معاون وزیری‌اش باشیم تا بیش‌ازپیش قابلیت نیروهای هرمزگان بر همگان اثبات شود.

از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتصاب مدیرکل هرمزگان گله‌مندم

وی در خصوص عدم تعیین تکلیف مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان پس از گذشت ماه‌ها، ابراز کرد: در ابتدا مجمع نمایندگان مجلس هرمزگان بر روی گزینه انوشیروان پیشدار به جمع‌بندی رسیدند که موردقبول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرسید و پس زا آن گزینه‌های مختلفی پیشنهاد شد که همچنان در حال بررسی هستند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در خصوص مطرح‌شدن گزینه‌هایی همچون منصور اخلاقی پور(مدیرکل کنونی امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان) و فاطمه عامری (معاون کنونی دانشگاه پیام نور هرمزگان)، تصریح کرد: بنده هم نام این افراد را شنیده‌ام اما در این خصوص نه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نه از سوی استانداری هرمزگان مشورتی با بنده صورت نگرفته؛ هرچند هر دو گزینه نیروهای توانمند و کارآمد هستند.

هاشمی تختی همچنین از مطرح‌شدن نام فرخنده جلالی(مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان) نیز به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان خبرداد و افزود: یکی از گلایه‌های مهم و اساسی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از وزارت آموزش‌وپرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی همین عدم انتصاب مدیران جدید این دستگاه‌ها در استان هرمزگان است و طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار است به‌زودی این امر محقق شود.

بنده حامی جهانبخش بودم اما ...

وی در خصوص اتفاقات صورت گرفته در انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و کنایه معاون وزیر ورزش و جوانان به خودزنی هرمزگانی‌ها در انتصاب مدیران بومی، بیان کرد: بنده انسانی شفاف هستم و هزینه این موضوع را هم می‌پردازم و باید در روند انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اعلام کنم، زمانی که نام "محمدمهدی جهانبخش" به‌عنوان گزینه مدیرکلی مطرح شد با وجود آنکه وی در زمان انتخابات مجلس حامی بنده نبود اما چون فردی توانمند، تحصیل‌کرده مرتبط و تجربه معاون ورزش و جوانان را در کارنامه داشت با انتصاب وی موافقت کردم و در تماس وزارت ورزش و جوانان به بنده از جهانبخش حمایت هم کردم اما برخی همکارانم در مجمع نمایندگان چندان موافق نبودند؛ اکنون"محمود رضا امیاری" مدیرکل جدید مشکلی نداشته و ظرف این مدت وی توانسته به‌خوبی رضایتمندی جامعه ورزش را جلب کند.

نمایندگی مجلس از استاندار بودن سخت‌تر است

هاشمی تختی که در کارنامه خود استانداری هرمزگان را می‌بیند در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه نمایندگی مجلس سخت است یا استاندار بود، تصریح کرد: به‌طور حتم نمایندگی سخت است زیرا هم مسئولیتش بالاتر است هم امکاناتش کمتر و می‌توان گفت به‌اندازه یک بخشدار هم امکانات در اختیار یک نماینده مجلس نیست جز جذب پنج مشاور.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بابیان اینکه فضای انتظاری در هرمزگان بسیار بالا و توقعات از نمایندگان بسیار زیاد است زیرا دسترسی مردم به یک نماینده راحت‌تر از یک استاندار است و بنده به مطالبه گری مردم واقفم و آن را در مسیر صحیح توسعه می‌دانم، اظهار کرد: برخی برای استخدام فرزندانش و برخی برای پایان اختلاف خانوادگی به یک نماینده مراجعه می‌کند؛ برخی مصوبات مجلس را پیگیری و خواهان پاسخگویی نماینده در برابر آن هستند و برخی رایزنی‌ها را دنبال و به دنبال تحقق وعده‌ها و موضوعات مورد رایزنی هستند.

امیدوارم ترکیب جدید دولت موجب رونق اقتصادی و کاهش مشکلات شود

هاشمی تختی در خصوص تغییر وزرا دولت و عملکرد دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: ایراداتی در دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه تیم اقتصادی دولت وجود داشت و نمایندگان مرتباً پیگیر آن بودند و بارها این موضوع را به رئیس‌جمهور گوشزد کردند که وی تنها به تغییر رئیس بانک مرکزی اکتفا کرد و پس از دو نامه نمایندگان و عدم پذیرش تغییر از سوی رئیس‌جمهور، شاهد استیضاح دو وزیر اقتصاد و امور دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم.

استیضاح یک تا دو وزیر دیگر کابینه دولت دوازدهم مطرح است

وی ادامه داد: زمزمه‌ها در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت و دو وزیر دیگر مطرح بود که رئیس‌جمهور در اقدامی بجا چهار فرد را برای وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی معرفی کرد که مجلس با توجه به اینکه به دنبال همراهی و کمک به دولت برای حل مشکلات است رأی موافق به انتخاب‌های رئیس‌جمهور داد تا شاهد تحولی در این بخش باشیم و نتیجه آن کاهش مشکلات مردم باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بابیان اینکه امیدوارم با این ترکیب جدید شاهد رونق اقتصادی و کاهش مشکلات باشیم، اضافه کرد: همچنان موضوع استیضاح یک تا دو وزیر دیگر کابینه دولت دوازدهم نیز مطرح است.

عملکرد استاندار هرمزگان در دولت دوازدهم بهتر از دولت یازدهم است

وی در پایان به‌طورکلی عملکرد دولت یازدهم را بسیار پربارتر از دولت دوازدهم دانست و عنوان کرد: اما در خصوص استان هرمزگان باید گفت با آمدن همتی بر مسند استانداری هرمزگان به‌طور حتم عملکرد دولت دوازدهم با مدیریت همتی بسیار مطلوب‌تر از دولت یازدهم و استاندار آن در هرمزگان است.

گفت‌وگو از: امیرحسین طالبی، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود اما انجام شد. منبع: اقتصادآنلاین

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902682

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!