Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران ایرانی که برای حمایت از پرسپولیس راهی ورزشگاه کاشیما ساکر شده‌اند، مقابل ورزشگاه برای اتحاد بیشتر اجتماع کردند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز (شنبه) از ساعت 15 به وقت محلی و 9:30 صبح به وقت تهران در ورزشگاه کاشیما ساکر آغاز می‌شود که نظم خاصی در ورزشگاه حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ژاپنی با نظم خاصی داخل و بیرون ورزشگاه به تشویق تیم کاشیما می‌پردازند. هواداران تیم کاشیما، بیرون ورزشگاه منتظر ورود اتوبوس این تیم بودند که به محض ورود اتوبوس تیم‌شان شروع به تشویق کردند.

در زیر فیلم مربوط به ورود اتوبوس تیم کاشیما به ورزشگاه را می‌بینید:

بخشی از هواداران ایرانی که برای تشویق پرسپولیس خود را به ورزشگاه رسانده‌اند، پرچم‌های بزرگ ایران و پرسپولیس را مقابل ورزشگاه به اهتزاز درآوردند. هواداران ایرانی برای اتحاد بیشتر و حمایت از پرسپولیس یکدیگر را دعوت می‌کردند تا دور هم جمع شوند تا جمعیت آنها بیشتر به چشم بیاید.

در فیلم زیر حضور هواداران ایرانی مقابل ورزشگاه و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های بزرگ ایران و پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با کاشیما اعلام شد

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم