Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@08:19:16 GMT

توفان مدارس سیستان را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۰۶۵۶

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگردها و آلودگی هوا فردا تمامی مدارس منطقه سیستان تعطیل است.

علی مرادی اظهار داشت: بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و با موافقت و دستور استاندار فردا شنبه ۱۲ آبان تمامی مدارس ۵ شهرستان زابل، هامون، هیرمند، زهک و نیمروز به دلیل وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگردها و افزایش میزان آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر ادامه طوفان گرد و خاک تا اواخر وقت فردا تصریح کرد: فردا کلیه مدارس منطقه سیستان در تمامی مقاطع و در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Af5 برچسب ها: تعطیلی مدارس ، سیستان و بلوچستان ، هواشناسی ، مدارس ، زاهدان ، ریزگردها

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان هواشناسی مدارس زاهدان ریزگردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر امین خوش اخلاق مسئول واحد کنترل کیفی شرکت بن‌یاخته‌های رویان و مهندس هادی جوشقانی، مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان با حضور در زاهدان از نمایندگی بانک خون بند ناف مستقر در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر خوش اخلاق ضمن ابراز خرسندی از افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های اخذ شده در استان نسبت به سال گذشته خواستار هماهنگی با معاونت درمان استان و پزشکان متخصص زنان و زایمان مستقر در استان جهت برگزاری همایش بانک خون رویان با حضور اساتید کشوری شده و بر موضوع تبلیغ و ترویج این خدمت قابل ارائه به مردم استان تاکید کردند.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت نمایندگی بانک خون استان بر تبلیغات رسانه ای در سطح ملی و تولید محتواو انتشار آن در سطح گسترده جهت آگاهی بخشی و آشنایی عموم مردم با مقوله ذخیره سازی خون بند ناف نوزادان و فواید انجام این کار تاکید کردند.

وی افزود: نباید از بانک خون بند ناف بعنوان یک فعالیت صرفاً اقتصادی در جهاددانشگاهی نام برده شود بلکه باید بعنوان یک افتخار ملی و یک خدمت ملی مختص جهاددانشگاهی از آن یاد شده و بعنوان یک فعالیت گزین از آن نام برده شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و فراهم شدن مقدمات کار، نمایندگی بانگ خون بند ناف در شهرستان چابهار راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است