Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی از بهره‌برداری ۶۴ گیت کنترل تردد در سه ایستگاه خط ۶ متروی تهران تا ماه آینده خبر داد.

محمدخدادای پرشکوه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، طراحی گیت‌های تردد در خط ۶ متروی تهران را یکی از پرژوه‌های این واحدجهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: قرار داد ساخت گیت‌های تردد توسط واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیر، برای کل ایستگاه‌های خط ۶ متروی تهران، یعنی حدود ۴۸۰ گیت منعقد شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه، یعنی ۶۴ گیت در سه ایستگاه، تا ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و باقی این گیت‌ها نیز در مدت ۱۸ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

تولید موتور گیرلس آسانسور، تا پایان سال جاری

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین از تولید موتور گیرلس آسانسور با همکاری پژوهشگاه نیرو تا پایان سال جاری خبر داد و توضیح داد: این موتورهای جدید بدون گیربکس، بازدهی بالایی دارند و برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده اند.

خدادادی پرشکوه افزود: نمونه پژوهشی این موتور ساخته شده و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم آن را به تولید برسانیم. در فاز اولیه این پروژه قرار است ۲۰ دستگاه به صورت سفارش ساخته شود و بعد به خط تولید برسد.

وی درباره اختلاف قیمت این محصول با نمونه خارجی آن اظهار کرد: قیمت این موتورها ۶۰ درصد نمونه خارجی است،  موتور و درایو آن که قبلا از خارج از کشور وارد می‌شده است، با تکنولوژی BLDC طراحی و ساخته شده و ما در حال حاضر امکان تولید آن را در داخل کشور فراهم کرده‌ایم.

رئیس واحد جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه در این موتورها گیربکس وجود ندارد، گفت: وزن این موتورها نسبت به موتورهای قبلی بسیار سبک‌تر است و این موتورها قرار است در سه توان  پنج و نیم کیلو وات، هفت و نیم کیلو وات و یازده کیلو وات تولید شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي گیت تردد مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود

محمد رضا حاجی رضا گفت: با توجه به نیاز استان به افزایش تولید گوشت مرغ، موضوع احداث واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در یک سال گذشته در اولویت برنامه‌های معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوده‌است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: برای تحقق این هدف، جلسات و مکاتبات مرتبط صورت گرفته و طرح‌های فنی و توجیه اقتصادی تهیه و ارائه شده‌است، همچنین استاندارد‌های لازم مشخص شده و با تعدادی از سرمایه گذاران و متقاضیان جلسات هماهنگی و معرفی برگزار گردید و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

حاجی رضا با اشاره به این که استان قم در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال رتبه اول جوجه‌ریزی مرغ گوشتی نسبت به تعهد را در سطج کشور کسب کرد، ادامه داد: با همکاری بهره‌برداران روند افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ در قم طی ماه‌های آینده بر اساس نیاز بازار دنبال خواهد شد.

گفتنی است افزایش تعداد واحد‌های مرغداری فعال در زمینه پرورش مرغ گوشتی از مهمترین اولویت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی قم است و این موضوع در قالب تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی استان دیده می‌شود که نقش مهمی در تامین امنیت غذایی مردم خواهد داشت.

بر اساس اعلام نظر مسئولان سازمان جهاد کشاورزی قم در راستای تامین امنیت غذایی پایدار در قم، سطح تولید محصولات راهبردی همچون گوشت مرغ در این استان با مشارکت فعال بخش خصوصی افزایش می‌یابد و در همین رابطه از حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه حمایت می‌شود.

به طور کلی بیش از ۱۴ هزار بهره‌بردار در زمینه تولید محصولات کشاورزی در قم فعال هستند، همچنین میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان در سال ۸۵۰ هزار تن در زمینهٔ محصولات زراعی، باغی، دامی، شیلات و گلخانه‌ای است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تن‌هایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف قم را به خود اختصاص داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی