Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ ورزشکار فارس با برتری در مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره که در شیراز برگزار شد راهی مسابقات جهانی این رشته شدند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسابقات کشوری هنرهای رزمی سواره به میزبانی هیئت سوارکاری استان فارس در مجموعه گردشگری و باشگاه سوارکاری سلطان شیراز با حضور سوارکاران در رشته کمانگیری روی اسب، نیزه، شمشیر، کاباگ با نظارت آقای علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارکاران شرکت‌کننده از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، یزد، کرمان و اصفهان در این رویداد کشوری با هم به رقابت پرداختند که نفرات برتر راهی مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره که در روزهای یکم تا چهارم آذرماه در شیراز برگزار می‌شود شدند.

نفرات برتر این رویدادکشوری به شرح زیر اعلام شد:

رده بزرگسالان

مقام اول سیدحسین اسدی از یزد

مقام دوم پیمان دانشمندی از فارس

مقام سوم یوسف عزیزی از فارس

گروه زیر ١٦سال

مقام اول عرفان قبادی از استان فارس

مقام دوم پویا دانشمندی از استان فارس

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است

آروین نجفی بازیکن تیم ملی اسکیت درباره وضعیتش اظهار کرد: امسال ۲ دوره مسابقات انتخابی داشتیم که مرحله اولش در اراک برگزار شد و من توانستم مقام اول اسکیت  ماده ۲۰۰ متر جوانان را کسب کنم و دور دوم در ۲۰ اردیبهشت ماه در مجموعه آزادی برگزار خواهد شد که امیدوارم مقام خوبی را کسب کنم.

او افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما این است که به دلیل استاندارد نبودن پیست‌ها در هر دوره از مسابقات مجبوریم که از چرخ نو استفاده کنیم و با توجه به اینکه هزینه چرخ نو برای ورزشکاران بالاست و تقبل این هزینه‌ها واقعا سخت شده است. همچنین شرایط خوابگاه و غذا در اردو‌های تیم ملی  سطح بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، لغو مسابقات هم هزینه‌هایی برای ورزشکاران دارد و امیدوارم  مسئولان بتوانند این مسائل و مشکلات را حل کنند تا بتوانیم در کنار هم به پیشرفت اسکیت کمک کنیم و شادی را رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی