Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - توماس توخل از عملکرد منظم تیمش در هفته دوازدهم لوشامپیونه تمجید و آن را بهترین بازی این فصل PSG‌ توصیف کرد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (جمعه) در دیداری خانگی از هفته دوازدهم لوشامپیونه موفق شد میهمانش لیل را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و با ثبت دوازدهمین برد متوالی‌اش در این فصل لیگ فرانسه، حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 11 امتیاز افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در کنفرانس خبری پس از مسابقه، بازی تیمش را منظم و رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: عملکردمان فوق‌العاده بود. بازی‌مان ساختار داشت و فضاها را بسته بودیم. ما کاملاً ضدحملات حریف را کنترل کردیم و البته این کار سختی بود. من فکر می‌کنم که لیل از نظر خطرسازی در ضدحملات امروزه یکی از بهترین‌های اروپاست. به همین دلیل من فکر می‌کنم که این بازی بهترین بازی‌مان در این فصل بود و ارائه چنین عملکردی مقابل چنینی حریفی لازم بود و مشابه آن را باید سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان (مقابل ناپولی) ارائه کنیم.

با وجود سلطه بر فوتبال فرانسه، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بابت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز آسوده خاطر نشده است و این هفته هم یک بازی سخت خارج از خانه مقابل ناپولی دارد؛ تیمی که دو هفته پیش در پارک دو پرنس تنها در لحظات آخر پیروزی را از دست داد. با این وجود توخل معتقد است که عملکرد خوبی که شاگردانش مقابل لیل ارائه کردند ممکن است وضعیت آنها را برای مصاف با ناپولی هم آماده می‌کند.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

توخل ادامه داد: ناپولی به شیوه‌ای متفاوت بازی می‌کند و این چالش بسیار مهمی است. تیم ما بعد از بازی امشب اعتماد به نفسش بالا رفته است. لازم بود که ما با چنین کیفیتی بازی کنیم. ما بسیار جدی بودیم، بسیار منظم و باید به تیمم تبریک بگویم. یولیان در بازی‌مان مقابل مارسی هم عملکرد خوبی داشت و مسئولیت‌پذیر بود. امشب ما تصمیم گرفتیم که از دو هافبک میانی استفاده کنیم تا ضدحملات حریف را کنترل کنیم. تصمیم سختی بود اما وظیفه من بود که انجامش دهم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه قرار است باز هم به ورزشگاه «وستفالن» برگردد و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار داشتند و پاریسی‌ها در خانه با نتیجه ۲ بر صفر دورتموند را شکست دادند و در ورزشگاه وستفالی توانستند حریف خود را با نتیجه یک به یک متوقف کنند.

تقابل با دورتموند لحظه‌ای است که پاری سن ژرمن و ستاره‌هایش انتظار آن را می کشند. آنها لیگ فرانسه را هفته گذشته به چنگ آوردند و می‌خواهند با رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل خود را تکمیل کنند.

اما شرایط در آلمان فرق می‌کند. برای دورتموند این دیدار نبردی برای حفظ روح فوتبال است. همانطور که «هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند پیش از این گفته است: ما دیگر برابر باشگاه‌های فوتبال بازی نمی‌کنیم، بلکه برابر دولت‌ها بازی می‌کنیم. ما مقابل قطر که مالک اصلی پی اس جی است و با عربستان سعودی که سهامدار اصلی نیوکاسل است باید قرار بگیریم.

این حسی است که هواداران این باشگاه در این دیدار با خود همراه کرده‌اند یعنی تقابل روح فوتبال با سرمایه. در یک نظرسنجی که شبکه « RMC Sport» انجام داده است هواداران دورتموند در مورد پاریسی‌ها اینگونه فکر می‌کنند: ما نمی‌خواهیم آنها در اینجا حاضر باشند و از حضور آنها خوشحال نیستیم. ما معتقدیم آنها بازیکنانی بسیار مغرور دارند.

یا همانطور که پاتریک برگر، روزنامه‌نگار SkySports گفته است: در دورتموند، مردم بسیار افتخار می‌کنند که به تنهایی و با کمک همشهریان، حامیان مالی محلی و هواداران می‌توانند برنده می‌شوند. شکست دادن تیمی مانند پاری سن ژرمن که توسط یک دولت حمایت می‌شود باعث افتخار خواهد بود.

کد خبر 6094229

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!