Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تمام اعضای این تیم جریمه شدند. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری با تشکر ویژه از حضور پُر شور هواداران نساجی در بازی با پدیده گفت: تماشاگران‌مان حقیقتاً ما را شرمنده خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش می‌توانستیم با یک پیروزی یا نتیجه‌ای بهتر از حمایت این عزیزان قدردانی کنیم، اما فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد.

وی ادامه داد: در روزی که به گواه کارشناسان و اذعان سرمربی حریف اختلاف کیفی ما با پدیده این تعداد گل نبود و مستحق این شکست نبودیم، مغلوب شدیم. باختیم، اما این قول را از جانب تمام تیم می‌دهم این نتیجه را جبران کرده و در بازی و بازی‌های بعد آنچنان خواهیم کرد که همچون جشن صعود به لیگ برتر دل هواداران با معرفت و فهیم نساجی را شاد کنیم.

مدیرعامل نساجی مازندران یاد آور شد: نساجی مازندران با انرژی و حمایت هواداران پرشور خود لیگ برتری شد و امیدواریم این انرژی سرشار را در بازی‌های بعدی هم دریافت کنیم چرا که تیم در این لحظات بیش از هر زمان دیگری به حمایت طرفداران خود نیاز دارد.

همچنین با اعلام علی امیری مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران تمام اعضای این تیم جریمه و مراتب به صورت کتبی به سرپرست تیم ابلاغ شد.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جواد نکونام تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال نساجی مازندران جواد نکونام تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه نساجی مازندران در راستای حمایت از این تیم در مصاف حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ذوب اهن ۴۰۰ هوادار تیمش را راهی اصفهان می‌کند تا در دیدار فردا برابر ذوب‌آهن از تیم خود حمایت کنند.

نساجی با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن